جزییات عرضه اولیه تامین سرمایه امین: امین ۴شنبه می‌آید

عرضه اولیه تامین سرمایه امین با نماد امین ، روز ۴ شنبه مورخ ۱۵ مرداد ۹۹ برگزار می شود. این دومین عرضه اولیه این هفته است. روز ۳ شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ نیز عرضه اولیه پتروشیمی ارومیه با نماد شاروم خواهد بود. شاروم، از سهام زیر مجموعه پترول و فارس است که در گفتاری، به معرفی آن پرداختیم.

جزییات عرضه اولیه تامین سرمایه امین: امین 4شنبه می‌آید

عرضه اولیه تامین سرمایه امین با نماد امین ، روز 4 شنبه مورخ 15 مرداد 99 برگزار می شود. این دومین عرضه اولیه این هفته است. روز 3 شنبه 14 مرداد 99 نیز عرضه اولیه پتروشیمی ارومیه با نماد شاروم خواهد بود. شاروم، از سهام زیر مجموعه پترول و فارس است که در گفتاری، به معرفی آن پرداختیم.

عرضه اولیه تامین ، نقدینگی بیشتری به نسبت عرضه اولیه شاروم نیاز دارد. عرضه اولیه تامین به عنوان یکی از عرضه های اولیه سال 99، احتمالا با استقبال بیش از 5.5 میلیون تن از سهامداران حقیقی و حقوقی بازار سرمایه همراه شود.

پانصد و چهل و پنجمین شرکتی که در بازار بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است، شرکت تامین سرمایه امین است. تامین سرمایه امین در گروه واسطه گری های مالی قرار دارد. نماد امین در سامانه tsetmc.com‌ در دسترس است و شما می توانید از 18 مرداد 99، نسبت به خرید و فروش سهم امین اقدام کنید.

15درصد کل سهام شرکت تامین سرمایه امین معادل 1 میلیون و 50 میلیون سهم، عرضه اولیه خواهد شد. بنابراین اگر 5.5 میلیون سهامدار شرکت کنند، به هر کد حداکثر 200 سهم اختصاص پیدا می کند.

طبق اطلاعیه بورس، سقف قیمتی عرضه اولیه امین ، 1040 تومان و کف قیمتی عرضه اولیه امین ، 980 تومان است. شما برای آنکه در عرضه اولیه امین بتوانید به حداکثر کد اختصاصی به هر سهامدار دست یابید، باید در زمان سفارش گذاری عرضه اولیه امین در بخش سفارشات سامانه معاملات آنلاین کارگزاری خود، قیمت سفارش عرضه اولیه امین را 1040 تومان تعیین کنید.

عرضه اولیه امین

تابلو معاملاتی نماد امین در بازار دوم بورس

حداکثر سهمیه هر کد، 300 سهم است اما بعید است بیش از 200 کد به هر سهامدار اختصاص یابد. یعنی مجموعه نقدینگی لازم برای شرکت در عرضه اولیه امین ، 208 هزار تومان خواهد بود که احتمالا کم تر از این رقم نیاز خواهید داشت. اگر مبلغی بیش از این را اختصاص بدهید تا سقف مجاز، پول شما بلوکه شده و پس از پایان مراحل ثبت سفارش و اختصاص سهام، مبلغ مازاد به حساب آنلاین شما عودت می شود.

اگر احیانا در عرضه اولیه تامین سرمایه امین، سهمی برای شما خریداری نشد، باید به خطاهای سیستم به خوبی توجه کنید. احتمالا قطعی و هنگی سرور بورس و سرور کارگزاری شما وجود دارد. لذا نسبت به تامین نقدینگی مورد نیاز در اسرع وقت اقدام کنید. شرکت سرمایه گذاری صبا تامین سازمان تامین اجتماعی که احتمالا اولین کارگزاری سهامی عام شده ایران خواهد بود، متعهد خرید عرضه اولیه امین است.

عرضه اولیه امین

هم گروهی های امین و قیمت آن ها در 12 مرداد 99 که سال آینده، خاطره خواهد شد

نماد امین ، هم گروهی های خوبی چون: بورس، تملت، امید، فرابورس، لوتوس، کالا و تنوین دارد. 4 بورس ایران، دارای نماد هستند که هر 4 بورس، آینده فوق العاده ای دارند. پنجمین بورس ایران به نام بورس املاک وامتیازات، نیمه دوم سال 99 با سرمایه 5000 میلیارد تومان راه اندازی می شود. در میان بورس های کشور، بورس بین المللی انرژی ایران را بهترین بورس از نظر پتانسیل و بازدهی شگفت انگیز آن  در بلند مدت باید نامید.

عرضه اولیه امین

آگهی عرضه اولیه امین در 15 مرداد 1399

سایت شرکت سرمایه گذاری تامین سرمایه امین در نشانی: aminib.com قرار دارد. بزرگ ترین تامین مالی بازار سرمایه توسط امین انجام می شود. 4شنبه بیش از 1000 میلیارد تومان سهام تامین سرمایه امین به مردم فروخته می شود. تمرکز امین بر بخش انرژی است و این خبر خوبی برای سهامداران انرژی3 است. تامین سرمایه امین، شستا (غول سرمایه گذاری تامین اجتماعی) را بورسی کرد که امروز به قیمت 5500 تومان رسید.

عرضه اولین امین

سایت شرکت امین سرمایه امین

تامین سرمایه امین دارای 3 رکورد در بازار سرمایه کشور است. یکی رکورد بالاترین حجم انتشار اوراق بهادار در سال 96، دیگری رکورد بالاترین تامین مالی حوزه انرژی ایران و اولین عرضه کننده اوراق اجاره سهام در بورس کشور. تامین سرمایه امین، شهریور 1386 تاسیس شد و همه مجوزهای لازم برای عرضه و مشاوره و پذیرش در بورس کالا و اوراق بهادار و سبدگردانی را در اختیار دارد.

کارگزاری امین آوید از شرکت های تابعه تامین سرمایه امین است. طبق گزارش فعالیت ماهانه دوره 1 ماهه امین منتهی به 1399/04/31
در سال مالی منتهی به: 1399/06/31، درآمد شناسایی شده امین طی دوره یک ماه 1399/04/31، (80) درصد پایینتر از متوسط درآمد شناسایی شده طی 1 ماه گذشته بوده است.

متوسط درآمد ماهیانه شناسایی شده طی 2 ماهه منتهی به 1399/04/31 بالغ بر 1,824,700 میلیون ریال بوده، درحالی که متوسط درآمد ماهیانه شناسایی شده طی 12 ماهه سال گذشته بالغ 254,081 میلیون ریال بوده است.

سهم امین تا 1500 تومان که برای 50 درصد افزایش قیمت متوقف می شود، راه سختی در پیش ندارد. به نظر می رسد با روند صعودی شاخص کل بورس در نیمه دوم سال 99، امین نیز بتواند تا 3000 تومان در گام اول رشد کند. در امین، سهامداری کنید. در کلیه عرضه اولیه های سال 99 سهامداری کنید و تا 12 ماه فروشنده نباشید.

بعد از عرضه اولیه امین انتظار داریم عرضه اولیه زملارد و 5 شرکت دیجیتالی کشور در کنار سرخابی های پایتخت به بازار سرمایه کشور راه یابند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان