نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و الزام استفاده از ماسک تشدید می شود

استاندار یزد با اشاره به درصد نامطلوب استفاده از ماسک در استان تاکید کرد: به منظور صیانت از سلامت جامعه و افراد، رعایت پروتکل‌ها و نظارت بر اجرای دقیق آنان تشدید می‌شود.

نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و الزام استفاده از ماسک تشدید می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد، محمدعلی طالبی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور اعضای ستاد و مشارکت ویدیو کنفرانسی فرمانداران، به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان برگزار شد، با اشاره به وجود برخی نگرانی ها در خصوص احتمال افزایش تعداد مبتلایان به کوئید 19 در استان گفت: خوشبختانه با همراهی و همدلی تمامی دستگاه ها، نهادها و اقشار مختلف مردم در ماههای گذشته، در شرایطی که بیم تجربه افزایش زیاد مبتلایان می رفت، مدیریت و کنترل خوبی اعمال شد که وزیر بهداشت نیز بر آن صحه گذاشت.
وی در خصوص شیوه برگزاری مراسم سوگواری اربعین حسینی، فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری را در این خصوص، به عنوان فصل الخطابی برای همگان برشمرد.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا برای ارائه پیشنهادات استانداران به منظور ایجاد برخی محدودیت هاعنوان کرد: محدودیت های قبلی از جمله الزام استفاده از ماسک در امکان عمومی و دیگر پروتکل‌های بهداشتی پابرجا خواهد ماند.
وی همچنین با اشاره به درصد نامطلوب استفاده از ماسک در استان تاکید کرد: به منظور صیانت از سلامت جامعه و افراد، رعایت پروتکل‌ها و نظارت بر اجرای دقیق آنان تشدید می‌شود.
طالبی در انتها بر ضرورت اطلاع رسانی و فرهنگسازی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مدیریت کرونا تاکید کرد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان