موسسه اعزام دانشجو به روسیه روس دانش

اگر شما هم یک دانشجوی علاقمند به تحصیل در روسیه هستید، بهتر است با روس دانش آشنا شوید!

اگر شما هم یک دانشجوی علاقمند به تحصیل در روسیه هستید، بهتر است با روس دانش آشنا شوید! روسیه کشور توسعه یافته و پیشرفته‌ای است که در حدود 130 دانشگاه مورد تائید در ایران دارد؛ به این جهت، بسیاری از دانشجویان مایلند به روسیه مهاجرت کنند. این امکانی است که توسط روس دانش محقق خواهد شد؛ چرا که روس دانش موسسه‌ای است که با هدف پیشرفت دانشجویان کشور شکل گرفته است و این موسسه به صورت اختصاصی تنها به کشور روسیه دانشجو اعزام می‌کند. به همین دلیل تحصیل در روسیه دیگر یک رویا نیست و یک انتخاب کاملاَ دست یافتنی است!

به طور معمول بسیاری از دانشجویان مایل به تحصیل پزشکی در روسیه هستند؛ چراکه دانشگاه‌های مورد تائید ایران یا در زمینه پزشکی دانشجو می‌پذیرند و یا در رشته‌های علوم و فنون دانشجو تربیت می‌کنند. تحصیل پزشکی و تحصیل دندانپزشکی در روسیه تا دیروز یک رویا بود، اما هم اکنون که با روس دانش آشنا می‌شوید، تبدیل به واقعیت خواهد شد.

روسیه کشوری جذاب و رویایی

 روسیه کشور زیبا و بزرگی است که هر ساله دانشجویان بسیاری به قصد ادامه تحصیل به آن مهاجرت می‌کنند. تحصیل در روسیه علاوه بر جذابیت‌های بصری این کشور مزایای دیگری نیز برای دانشجو دارد که افراد بیشتری را به مهاجرت به روسیه ترغیب می‌کند. به طور مثال دانشجویان در روسیه می‌توانند از امکانات خوابگاهی دانشگاه‌ها استفاده کنند و نیز در صورت نیاز دانشجویان مجاز هستند که در حین تحصیل، شغل هم داشته باشند. از طرفی دانشجو و خانواده او از طریق تحصیل در روسیه می‌توانند اقامت این کشور را نیز کسب کنند. در بیانی کوتاه‌تر و ساده‌تر دانشجویانی که برای تحصیل پزشکی در روسیه و... مهاجرت می‌کنند از تمام امتیازات شهروندی این کشور برخوردار خواهند بود. موارد ذکر شده دلایل محکمی برای انتخاب روسیه به عنوان مقصد مهاجرت تحصیلی خواهد بود که  برای رسیدن به همه‌ی این امتیازات سریع‌ترین راه انتخاب روس دانش است.

دوره پادفک زبان روسی در روس دانش

دانشجویی را تصور کنید که برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه از ایران رفته است، این دانشجو در مرحله اول به چه توانایی‌هایی نیاز دارد؟ بله... با اندکی تامل به این نتیجه خواهید رسید که دانشجوی مهاجر در روسیه باید به زبان روسی مسلط باشد تا در انجام امورات دانشگاهی و یا گذران زندگی خود دچار مشکل نشود. موسسه روس دانش با برگزاری دوره پادفک زبان روسی به دانشجو کمک می‌کند تا در روسیه به راحتی امرار معاش کند. پادفک زبان روسی در واقع همان دوره‌ی آموزشی زبان روسی است که معمولاً در دانشگاه‌های روسیه برگزار می‌شود اما دانشجویانی که توسط روس دانش به روسیه اعزام می‌شوند این مرحله را از پیش گذرانده‌اند.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه

 

بسیاری از دانشجویان پزشکی مایلند برای اخذ مدرک دکترای خود در دانشگاه‌های روسیه ادامه تحصیل بدهند. تحصیل پزشکی در روسیه که در دانشگاه‌های معروفی مثل نووسیبیسرسک امکان پذیر است شرایط بسیار عالی برای دانشجو رقم می‌زند. دانشجویی که در دانشگاهی با امکانات ویژه و کامل به ادامه تحصیل می‌پردازد به مراتب کارایی بهتری از دیگر دانشجویان خواهد داشت. به طور مثال دانشجویی که برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه اقامت دارد و در دانشگاه‌ی مجهز مثل سماشکو روسیه تحصیل می‌کند با جدیدترین روش‌های درمانی دهان و دندان آشنا شده و با علمی جدید و نوین به کشور باز می‌گردد. از آنجا که اکثریت دانشگاه‌های پزشکی روسیه مورد تائید ایران است زمانی که فردی با مدرک پزشکی خود از روسیه به ایران بازگردد اعتبار بالایی نیز خواهد داشت و به راحتی می‌تواند در کشور به فعالیت کاری بپردازد.

اگر می‌خواهید از دانشگاه‌های روسیه پذیرش بگیرید، از روس دانش کمک بخواهید!

اخذ پذیرش از دانشگاه‌های روسیه مراتب و مراحلی دارد که ممکن است هر فرد به تنهایی از پس آن بر نیاید. از طرفی وقتی راه ساده‌تری مثل تحصیل در روسیه روس دانش وجود دارد چرا راه دور و دراز را انتخاب می‌کنید؟ روس دانش به عنوان یک همراه مطمئن و کاربلد از صفر تا صد مسیر در معیت دانشجو خواهد بود. روس دانش با امکان مشاوره غیرحضوری یا حضوری تا یکسال موجب آرامش خاطر دانشجویان مهاجر در روسیه است. البته خدمات روس دانش به دانشجویانی که مایل به تحصیل در روسیه هستند محدود به این مشاوره و اخذ پذیرش نمی‌باشد. برخی از مهم‌ترین خدمات روس دانش عبارت است از:

  • در مرحله اول روس دانش با اخذ مدارک تحصیلی شما و ترجمه آن، مدارک را برای دانشگاه مورد نظر جهت اخذ پذیرش ارسال می‌نماید.
  • پس از اخذ پذیرش از سوی دانشگاه مدنظر مراحل ثبت نام شما در آن دانشگاه توسط روس دانش انجام می‌شود. تمامی مراحل ثبت نام اعم از انجام آزمایشات و افتتاح حساب بانکی و .... با همراهی روس دانش صورت خواهد گرفت.
  • پس از پرواز از ایران به مقصد روسیه نیز نماینده‌ی روس دانش شما را از فرودگاه تا مقصد ترانسفر می‌نماید.

علاوه بر همه‌ی ویژگی‌های روس دانش یکی از برترین و برجسته‌ترین ویژگی روس دانش آن است که با تحقیقات قبلی شما را از میزان هزینه‌های تحصیل پزشکی در روسیه و یا دیگر رشته‌ها آگاه می‌کند. اطلاع یافتن از میزان هزینه‌های زندگی و تحصیل در روسیه این امکان را به دانشجو می‌دهد که با دست پر به یک کشور دیگر مهاجرت کند و زندگی راحت‌تری را تجربه کند.

روس دانش سفیر موفقیت شماست!

 

روس دانش (rusdanesh.com) موسسه‌ای است که برای تکمیل کادر خود از زبده‌ترین وماهرترین افراد را برمی‌گزیند؛ چراکه هدف روس دانش خدمتی صادقانه و کارآمد به دانشجویانی است که رویای بورسیه تحصیلی از بهترین دانشگاه‌های جهان را دارند. موسسه روس دانش با راه اندازی یک وبسایت تلاش کرده تا اطلاعات کاملی را درباره رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های روسیه  و نیز هزینه‌ها، مدارک و دیگر مراحل اخذ پذیرش آن، مطالبی مفید به تمامی علاقه مندان تحصیل در روسیه ارائه کند. از طرفی در این وبسایت امکان استفاده از مشاوره غیر حضوری از طریق پیام رسان‌های شبکه اجتماعی و... نیز وجود دارد که بسیار جامع و کاربردی خواهد بود و حتی می‌توانید سوالات تخصصیتان در رابطه با تحصیل پزشکی در روسیه را هم از همین طریق بپرسید.

به طور قطع طی کردن مسیر طولانی اخذ پذیرش از دانشگاه‌های برتر روسیه کار ساده‌ای نیست، اما دست نیافتنی هم نیست! روس دانش همان راه نجاتی است که تنها با یک کلیک ساده، می‌توانید به آن ورود کنید. روس دانش به عنوان یک همراه خوب، راه‌های رسیدن به موفقیت را برای دانشجویان هموار می‌کند. پس با انتخاب روس دانش خود را به موفق‌ترین دانشجوی ایرانی در کشور روسیه تبدیل کنید.

راه های ارتباطی با موسسه تحصیل در روسیه روس دانش

www.rusdanesh.com

study@rusdanesh.com

0079119831901

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان