سرمایه گذاری شرکت های بزرگ دراستان چهارمحال و بختیاری موجب رونق تولید می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای حل مشکل بیکاری در این استان مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید حمایت لازم را انجام دهند، همچنین مدیران در پیگیری مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری باید غیرت و تعصب به خرج دهند تا سرمایه‌گذاری نتیجه‌بخش باشد.

سرمایه گذاری شرکت های بزرگ دراستان چهارمحال و بختیاری موجب رونق تولید می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی 7 آبان‌ماه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری با حضور معاونان و مدیران عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ در مناطق کم‌برخوردار موجب ایجاد رونق و تحرک‌بخشی در حوزه تولید می‌شود، اظهار کرد: این استان باوجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار در حوزه‌های مختلف بالاترین نرخ بیکاری را به خود اختصاص داده است، این مسئله زیبنده این استان نیست.

وی از مشارکت بانک رفاه کارگران در پروژه احداث محور فرخشهر، شهرکرد، ناغان به خوزستان خبر داد و گفت: این پروژه مرکز استان را از بن‌بست خارج می‌کند، این پروژه در مقایسه با محور اصفهان، بروجن، لردگان به خوزستان که یک محور ترانزیستی محسوب می‌شود، شهرستان‌های بیش‌تری را پوشش می‌دهد.

عباسی ادامه داد: شرکت شستا، بانک رفاه و چند شرکت زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند در طرح‌های سرمایه‌گذاری ساخت قطعات خودرو، سرم و داروسازی در شهرستان بن، زیرمجموعه‌های پتروشیمی لردگان، واحدهای دامداری، حوزه شهرک بادام و ... مشارکت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تولید و فرآوری بادام سودآوری و اشتغالزایی بالایی دارد، افزود: مابه تفاوت فروش بادام تولیدی در استان بالای هزار میلیارد تومان است، برای احداث شهرک بادام یک قطعه زمین در حدفاصل شهرستان سامان و شهرکرد به مساحت 50 هکتار اختصاص یافته است و فرآیند اداری آن در حال انجام است، می‌توان این شهرک را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز واگذار کرد.

وی در ادامه در خصوص مشکل واگذاری زمین برای احداث دامداری 6000 راسی در شهرستان خانمیرزا، تاکید کرد: هیچ نهادی حق ایجاد مانع برای احداث این واحد دامداری را ندارد و خود شخصا جوابگوی مسائل و مشکلات این طرح هستم، شرکت شستا می‌تواند از فردا روند اجرایی این پروژه را آغاز کند، همچنین سایر پروژه‌های پیشنهادی به سرعت کلنگ‌زنی شود.

عباسی در پایان با اشاره به اینکه چند برند معتر از جمله ظریف مصور، کارخانه حجاب، برفاب و ... در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، تاکید کرد: طرح آمایش سرزمین و سند توسعه استان تهیه شده است و می‌تواند مورد استفاده سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان بیان کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری آماده شده در استان با حضور مدیران مرتبط در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح می‌شود، انتظار می‌روند طرح‌های سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده با سرعت آغاز شود.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان