به کارگردانی کاظم ملایی؛

گورکن به اندونزی می رود

فیلم سینمایی «گورکن» در بخش نتپک پانزدهمین جشنواره «جوگجا-نتپک» اندونزی به نمایش در می‌آید.

گورکن به اندونزی می رود

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «گورکن» ساخته کاظم ملایی در سیزدهمین حضور بین‌المللی خود در بخش نتپک پانزدهمین جشنواره «جوگجا-نتپک» اندونزی به نمایش در می‌آید.

جشنواره «جوگجا-نتپک» با هدف معرفی و توسعه سینمای آسیا با همکاری بنیاد توسعه سینمای آسیا (نِتپک) که یک سازمان فرهنگی و سینمایی شامل منتقدان، فیلمسازان، برگزارکنندگان جشنواره‌ها و پخش‌کنندگان 30 کشور مختلف است، هر ساله در کشور اندونزی برگزار می‌شود.

به غیر از فیلم سینمایی «گورکن»، فیلم‌های «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی، «سرخپوست» ساخته نیما جاویدی، «مسخره‌باز» ساخته همایون غنی‌زاده نیز در بخش نتپک (بخش آثار فیلمسازان اول و دوم) این جشنواره به نمایش در می‌آیند. فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» ساخته حسین مهکام، «نجیبه» ساخته مصطفی گندم‌کار و مستند «تارهای ممنوعه» ساخته حسن نوری نیز در بخش چشم‌انداز آسیا و فیلم‌های کوتاه «جبرئیل» ساخته یوسف کارگر و «داغی» ساخته فاطمه احمدی نیز در بخش چراغ آسیا (بخش فیلم‌های کوتاه) این جشنواره حضور خواهند داشت.

امسال پانزدهمین جشنواره فیلم «جوگجا-نتپک» با شرکت 29 کشور و نمایش 57 فیلم سینمایی و 71 فیلم کوتاه از 25 تا 29 نوامبر 2020 برابر با 5 تا 9 آذر 99 به صورت غیر رقابتی در 15 شهر اندونزی برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان