تحقیر لیورپول مقابل آتالانتا در آنفیلد/ زیدان دوباره مچ کونته را خواباند

آتالانتا با ارائه نمایشی فوق العاده در آنفیلد ۰-۲ لیورپول را مغلوب کرد.

تحقیر لیورپول مقابل آتالانتا در آنفیلد/ زیدان دوباره مچ کونته را خواباند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیورپول در شبی که موقعیت خاصی روی دروازه آتالانتا ایجاد نکرد، با دو گل مغلوب این تیم شد تا بعد از مدت ها شکست در استادیوم آنفیلد را تجربه کند.

آتالانتا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم می توانست روی نفوذ گوسنس به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن را آلیسون با دست راست مهار کرد.

دقایقی بعد گومس در گوشه محوطه لیورپول صاحب موقعیت شده و می توانست دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی بسیار آرام دنبال شده و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند تا در نیمه ای که لیورپول حتی یک شوت هم به داخل چارچوب نداشت، دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

اما آتالانتا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 59 موفق شد به گل اول دست پیدا کند. ارسال دقیق گومز از سمت چپ با ضربه دقیق و زمینی ایلیچیچ در دهانه دروازه همراه بود و تیم مهمان پیش افتاد.

اما حملات آتالانتا ادامه یافت و در دقیقه 64 این تیم به گل دوم هم دست یافت. این بار ضربه سر هاتبوئر در مقابل دروازه به گوسنس رسید و او بدون مدافع یارگیر دروازه آلیسون را باز کرد.

در دقیقه 71 و روی ارسال جیمز میلنر بود که ویلیامز فرصت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت، اما دروازه بان آتالانتا توپ را مهار کرد.

در دقیقه 82 بود که دووان زاپاتا در مرکز محوطه جریمه لیورپول صاحب فرصت شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای نداشت و تیم ایتالیایی با دو گل در انگلیس به برتری رسید.

در دیگر بازی رئال مادرید موفق شد در سن سیرو با دو گل اینتر را مغلوب کند.

رئال مادرید که فصل جاری لیگ قهرمانان را خوب آغاز نکرده بود، امشب نیز مانند بازی رفت اینتر را مغلوب کرده و در ایتالیا با دو گل ادن هازارد و رودریگو به برتری دست یافت. زین الدین زیدان اولین قهرمانی خود در اروپا را با برتری برابر اتلتیکومادرید در همین استادیوم کسب کرده بود.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنج و با نفوذ ناچو به محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد که ادن هازارد موفق شد دروازه اینتر را باز کرده و تیمش را همان ابتدا پیش اندازد.

در دقیقه 13 لوکاس واسکز از سمت راست اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت زمینی او با بدشانسی به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. دقایقی بعد این بار مندی از سمت چپ وارد محوطه شده و در حالیکه خودش موقعت گلزنی داشت، ترجیح داد به واسکز پاس بدهد تا این فرصت از دست برود.

نتایج کامل بازی های امشب به شرح زیر است:

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان