آغاز واکسیناسیون بالای ۴۸ سال در خوزستان

استاندار خوزستان از فراهم آمدن امکان واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۴۸ در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان نشست ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (2 مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 530 هزار نفر در استان خوزستان واکسینه شده‌اند. گروه‌های هدف واکسیناسیون مشخص شده‌اند که رده سنی این افراد در برخی استان‌های مرزی 50 سال به بالا تعیین شده است اما تاکنون حدود 36 درصد افراد 55 تا 60 سال و 23 درصد افراد 50 تا 55 سال در استان خوزستان برای واکسیناسیون مراجعه کرده‌اند که بسیار کم است.

وی افزود: از مردم خواهش می‌کنم افراد واجد شرایط واکسیناسیون به سرعت به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند. دریافت واکسن میزان ایمنی را بسیار بیشتر می‌کند هر چند همچنان باید مراقبت شود.

استاندار خوزستان گفت: بر اساس اعلام وزیر بهداشت، در چند استان از جمله استان خوزستان افراد 48 سال به بالا نیز می‌توانند واکسن را تزریق کنند. واکسن به اندازه کافی در دست داریم و نیروها و مرکز واکسیناسیون نیز آماده شده‌اند.

وی افزود: از رسانه‌ها و صدا و سیما، شهرداری‌ها، دستگاه‌های دولتی، سمن‌ها و فعالان مجازی می‌خواهیم جهت تشویق مردم به رعایت پروتکل‌ها به صورت جدی ورود کنند تا گرفتار موج پنجم کرونا نشویم.

سلیمانی‌دشتکی گفت: انجام هر گونه برنامه‌ای که مستلزم تشکیل اجتماعات باشد همچون برگزاری کنکورهای مختلف باید با مجوز علوم پزشکی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان