روسیه بیش از ۳ میلیارد دلار تجهیزات نظامی در نمایشگاه هوایی ماکس فروخت

مقامات روسیه در جریان ۵ روز در نمایشگاه هوایی- فضایی خود توافقنامه های به ارزش ۲۶۵ میلیارد روبل ( بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) تجهیزات نظامی امضا نمود.

روسیه بیش از 3 میلیارد دلار تجهیزات نظامی در نمایشگاه هوایی ماکس فروخت

به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه مدیریت  سالن بزرگ هوایی-فضایی ماکس به خبرنگاران گزارش داده شد که توافقنامه های به ارزش 265 میلیارد روبل(مبلغ 3.581.000 دلار)  در چارچوب نمایشگاه هوانوردی و فضایی بین المللی MAKS-2021 امضا شده است که از 20 تا 25 جولای در میدان هوایی ژوکوفسکی که در حومه مسکو قرار دارد، برگزار گردید.

مدیریت نمایشگاه گفت: "مبلغ توافق نامه های امضا شده با روسیه 265 میلیارد روبل است."

در این نمایشگاه، 831 شرکت از 56 کشور شرکت داشتند. گفتنی است، با وجود محدودیت های شدید ناشی از ویروس کرونا، نمایشگاه اصلی هوافضا امسال نیز در روسیه برگزار شد، بدین ترتیب پانزدهمین نمایشگاه هوایی ماکس 2021 در ژوکوفسکی در نزدیک مسکو افتتاح شد.

برای بسیاری از شرکت ها از کشورهای مختلف، این نمایشگاه نه تنها یک فرصت منحصر به فرد برای نشان دادن بصری آخرین دستاوردهاى صنعت هوایى و فضایى منحصر به فرد یک کشور در بخش هوا فضا است، بلکه این نمایشگاه همچنین برای یافتن خریداران سودآور و انعقاد قراردادهای بلند مدت ، در شرایطی که مرزهای بین بسیاری از کشورها به دلیل ویروس کرونا بسته شده است، بسیار مهم می باشد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان