نگاهی بر کاربردهای دستگاه آر اف واژینال در جوانسازی واژن

جوانسازی واژن با آر اف تا کنون مشکل خاصی برای مردم ایجاد نکرده است و ما هیچ گزارشی از مشکلات خاص نداریم. این دستگاه یکی از ایمن ترین وسایل جوانسازی است و معمولاً در صورت انجام توسط متخصص عوارض جانبی خاصی ندارد.

فناوری استفاده از دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست بسیار پرکاربرد است. همچنین از دستگاه آر اف واژینال برای جوانسازی و ایجاد کلاژن در بافت واژن استفاده می شود که اثرات آن باعث جوانسازی پوست واژن می شود و همچنین مشکلاتی مانند خشکی و سوزش واژن را برطرف می کند. آر اف واژینال با استفاده از دستگاه آر اف واژینال می توانید بسیاری از مشکلات زنان را به سرعت و به طور دائم درمان کنید. آر اف واژینال با استفاده از انرژی حرارتی که به عمق ماهیچه های داخل واژن و لگن نفوذ می کند ، عضلات این نواحی را تحریک ، بازسازی و جوان می کند.

موارد استفاده از دستگاه آر اف واژینال

واژینیسموس یک اختلال ناشی از انقباض شدید و غیر ادراری عضلات واژن است. در این حالت ، فرد دچار نفوذ دردناک یا غیرممکن می شود. به محض ورود یا استفاده از تامپون ، انقباضات شروع می شود. دستگاه آر اف واژن عملکرد ماهیچه های واژن را که باعث درمان واژینیسموس می شود تغییر می دهد. زنانی که از این دستگاه برای درمان واژینیسموس استفاده می کنند ، می توانند اثر مثبت دستگاه آر اف واژینال را از اولین جلسه مشاهده کنند. این دستگاه یکی از درمان های متصور برای واژینیسموس است. از دیگر کاربردهای آر اف واژینال می توان به موارد زیر اساره کرد:

  • جوانسازی واژن
  • افتادگی واژن را برطرف می کند
  • عفونتهای مکرر واژن را از بین می برد
  • رفع خشکی واژن
  • رفع بی اختیاری ادرار یا تکرر ادرار

جوانسازی واژن

مزایای دستگاه آر اف واژینال

دستگاه آر اف واژینال بدون جراحی برخی از مشکلات تناسلی زنان را رفع می نماید. برخی ازکاربردهایی که این دستگاه در درمان بیماری های زنان دارد کاملا شناخته شده است. استفاده از این دستگاه دارای مزایای زیر است:

• نتیجه درمان را از اولین جلسه می توانید مشاهده نمایید.

• جوانسازی و ترمیم بافتهای واژن و لگن

بازگرداندن قدرت عضلات واژن و عضلات کف لگن

• بهبود روابط زناشویی

• بدون نیاز به استفاده از محافظ لیزری برای بیمار یا پزشک

• افزایش کشش ماهیچه های واژن و کف لگن

• بدون درد

• بدون نیاز به بیهوشی

افزایش اعتماد به نفس زنان در رابطه جنسی و همچنین درمان بی میلی جنسی زنان از دیگر مزایای استفاده از دستگاه آر اف واژن است.

اقدامات پزشک قبل از جوانسازی واژن با آر اف

روند درمان با آر اف واژینال برای هر جلسه معمولا 20 دقیقه طول می کشد و مناسب برای انواع پوست تیره و روشن است. محدودیت سنی وجود ندارد اما برای زنان باکره مناسب نیست. این یک درمان موثر برای خارش و سوزش واژن است و در درمان تکرر ادرار و بی اختیاری ادرار موثر است و دارای ماندگاری طولانی است. همچنین بافت پوست واژن را جوان کرده و سفت می کند. اقداماتی که قبل از هر درمان باید انجام داد با نظر پزشک شامل (و نه محدود به) موارد زیر است:

• معاینه لگن برای بررسی عفونت و قارچ

•تست حاملگی

• تست پاپ اسمیر

اقدامات بعد از آر اف واژینال

بهترین روش غیر جراحی برای جوانسازی واژن ، درمان با دستگاه آر اف واژن است. جوانسازی واژن با آر اف به صورت سرپایی و بدون نیاز به بی حسی موضعی در مطب پزشک انجام می شود. سفت شدن واژن با این روش به صورت غیر تهاجمی ، بدون درد و بدون خونریزی انجام می شود. اقدامات پس از هر جلسه درمان را از پزشک متخص خود بپرسید.

عوارض آر اف واژن

جوانسازی واژن با آر اف تا کنون مشکل خاصی برای مردم ایجاد نکرده است و ما هیچ گزارشی از مشکلات خاص نداریم. این دستگاه یکی از ایمن ترین وسایل جوانسازی است و معمولاً در صورت انجام توسط متخصص عوارض جانبی خاصی ندارد. اما برخی از عوارض جانبی طبیعی که پس از چند روز از بین می روند عبارتند از:

• احساس سوزش و خارش روی پوست

• احتمال تورم که بعد از 2-3 روز برطرف می شود و التهاب و قرمزی بعد از 1 روز برطرف می شود

چه افرادی برای آر اف واژینال مناسب نیستند؟

• مادران شیرده و زنان باردار

• افرادی که مشکلات قلبی دارند

افراد مبتلا به بیماری های عروقی کلاژن مانند لوپوس ، آرتریت روماتوئید یا اسکلرودرمی.

• در دوران قاعدگی

• کسانی که IUD یا پروتز فلزی در بدن دارند

دستگاه آر اف

واژن را با آر اف سفت کنید

امواج فرکانس رادیویی امواج کم انرژی هستند که توسط آر اف واژن تولید می شوند. این امواج بافتهای عمیق واژن را گرم کرده و تولید کلاژن را تحریک می کنند. کلاژن جدید ایجاد شده توسط این روش باعث تقویت بافت های داخلی و خارجی واژن ، مجرای واژن و لبیا می شود. آر اف واژینال همچنین می تواند درد را در هنگام رابطه جنسی در زنان بهبود بخشد. اثر آر اف با سفت شدن بافت ها شروع می شود و حدود 1 ماه طول می کشد تا آثار آن ظاهر شود. با افزایش سن ، زایمان طبیعی و یائسگی ، ماهیچه های کف لگن ضعیف و افتاده می شوند. این امر باعث گشاد شدن واژن و کاهش لذت جنسی در زنان می شود. روش هایی برای درمان واژن وجود دارد که می تواند میل جنسی را در زنان کاهش دهد. یکی از بهترین روش های سفت کردن واژن استفاده از آر اف واژن است.

جوانسازی واژن با آر اف به چه افرادی توصیه می شود؟

زنانی که تمایل جنسی ندارند یا دچار سوزش مکرر واژن ، خارش و عفونت می شوند می توانند از این روش برای کاهش مشکلات خود استفاده کنند. این روش برای زنان زیر توصیه می شود:

زنانی که در حین مقاربت از درد رنج می برند.

زنان مبتلا به بی اختیاری ادراری استرس که هنگام خندیدن ، سرفه ، عطسه و ادرار نشت می کنند.

زنانی که به دلیل اتساع واژن دچار عفونت های قارچی ، باکتریایی ، کلامیدیایی و ... می شوند.

زنان مبتلا به افتادگی اندام لگن

ما همچنین به زنان بین 20 تا 70 سال توصیه می کنیم از آر اف واژینال برای جوان سازی واژن خود استفاده کنند. البته این روش برای دختران استفاده نمی شود.

جوانسازی واژن با  آر اف چند جلسه طول می کشد؟

مهمترین نکته ای که باید در مورد اثربخشی درمان آر اف در نظر داشته باشید این است که باید در چند جلسه انجام شود. بنابراین ، نمی توان انتظار داشت که این دستگاه در یک جلسه پاسخ درمانی قابل توجهی را به جا بگذارد. بنابراین ، توصیه می کنیم برای دریافت نتایج این درمان صبور باشید و حداقل چهار تا شش جلسه تحت این درمان قرار بگیرید. در حال حاضر ، برای همه زنان ، اهمیت زیبایی و جوان بودن واژن و ارتباط آن با روابط زناشویی ثابت شده است. عوامل می تواند شامل تغییر در شکل ، شکل و اندازه واژن باشد که در نهایت مشکلاتی را برای زنان ایجاد کرد. عدم اعتماد به نفس و به ویژه تأثیر بر روابط زناشویی یکی از مهمترین عوارض این رویداد است. خوشبختانه در حال حاضر روش ها و تکنیک های مختلفی برای مقابله با این مسائل وجود دارد و می تواند به زنان کمک کند سن واژن شما را بسیار کمتر از سن واقعی شما کنند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان