حمله بازیکن اسبق پرسپولیس به افشین پیروانی!

ورزش سه نوشت: بازیکن سابق پرسپولیس و حال حاضر سپاهان به رای صادره در خصوص پرونده شکایتش از سرخپوشان واکنش نشان داد.

حمله بازیکن اسبق پرسپولیس به افشین پیروانی!

فرشاد احمدزاده که در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی فصل نوزدهم از این تیم جدا شد، با توجه به شکایتی که از این باشگاه داشت به دنبال احقاق حقوق خود بود. با این حال اکنون کمیته تعیین وضعیت فدراسیون رای را به سود پرسپولیس اعلام کرده است و این موضوع با موضع‌گیری تندی از سوی این بازیکن هعمراه شده و مدعی است که چوب اعتمادش به مدیریت وقت این باشگاه را خورده تا اکنون آنها او را مقابل هواداران این تیم قرار دهند. احمدزاده که طبق درخواست خود خواهان 570 میلیون از این باشگاه بود، در نهایت کمیته تعیین وضعیت باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 195 میلیون رای داد.


احمدزاده که بابت فحاشی دوباره هواداران پرسپولیس ناراحت و دلگیر است، صحبت‌هایش را به این شکل آغاز می‌کند و به توضیح رای صادره می‌پردازد: باور کنید برایم هیچ اهمیتی ندارد. من فقط از این ناراحت هستم که هواداران پرسپولیس برای یک ثانیه هم که شده خودشان را جای من نمی‌گذارند. ساعات آخر نقل و انتقالات است و باشگاه از تو می‌خواهد به خاطر آینده پرسپولیس و اینکه این تیم بتواند بازیکن جذب کند، رضایت خود را بابت جدایی اعلام کنید. من آن لحظه فقط یک هوادار بودم و نه بازیکن. شاید بهتر بود خودم را همان بازیکن می‌دانستم و کوتاه نمی‌آمدم. من اما از ثانیه اولی که فوتبال را شناختم هوادار این تیم بودم و از اینکه آن اتفاقات بعد از جدایی‌ام افتاده بود خودم را مقصر می‌دانستم. من یک بار حرفه‌ای فکر کردم و فارغ از شرایط باشگاه جدا شدم و خودم را نبخشیدم و فقط برای جبران اینبار در نقش هوادار قرار گرفتم تا تیم ضربه نبیند و قبول کردم در آن ساعات پایانی نقل و انتقالات جدا شوم.

وی ادامه داد: شاید اتفاقات خوبی برایم بعد از جدایی افتاده باشد اما همه چیز هم می توانست برعکس رقم بخورد. خواستم اتفاقات قبلی را جبران کنم و حسابم را با هوادار این تیم صاف کنم. هواداری که از من بابت جدایی قبلی‌ام ناراحت بود و خواستم اینبار در شرایطی که باشگاه خواهان جدایی‌ام است و جذب بازیکن آنها بستگی به جدایی من و خالی شدن لیست دارد، کمک کنم. من آنجا هوادار بودم نه بازیکن. اگر بازیکن بودم به خاطر اینکه فرصتی برای جابجایی نبود باید حرفه‌ای بودم و قبول نمی‌کردم و تا پایان فصل هم پولم را می‌گرفتم. اما نمی‌خواستم هوادار پرسپولیس بار دیگر من را مقصر بداند و به خاطر آنها رفتم. هنوز هم پشیمان نیستم از این تصمیم چرا که آن موضوع قلبی بود و علاقه من به این تیم. اما حق من نیست که امروز هم فحش بخورم.

احمدزاده در ادامه به نکته جالبی اشاره می کند و می‌گوید: چند بار دیده‌اید که بازیکن بگوید حساب هواداری که فحش می‌دهد با بقیه هواداران جداست. واقعا همین است. هوادار واقعی پرسپولیس شرایط را بررسی می‌کند و برای یک لحظه خودش را جای آن بازیکن می‌گذارد. کسانی که اکنون فحاشی می‌کنند کاملا مشخص است که از کجا خط می‌گیرند. در این میان کسانی هم هستند که تحت تاثیر جوسازی آنها، همان مسیر فحاشی را دنبال می‌کنند. اما حرف همین است که می‌گویم؛ آنجا در ساعات پایانی نقل و انتقالاتی حرف کسانی که در جلسه بودند را قبول کردم تا جدا شوم تا پرسپولیس ضربه نخورد و من هم ماجرای جدایی قبلی‌ام را به این شکل جبران کنم. آنجا فقط به پرسپولیس و هوادارانش فکر کردم. نه بازیکن حرفه‌ای بودم و نه خودخواه و فقط تصمیم گرفتم در نقش هوادار این تیم به آینده‌اش کمک کنم تا با جدایی‌ام بازیکن مدنظر کادرفنی جذب شود.

هافبک سابق پرسپولیس با اشاره به رای صادر شده می‌گوید: مساله این است که آن موقع آقایان مرا در لیست مازاد در فاصله چند ساعت مانده به نقل و انتقالات باید قبول نمی کردم تا امروز به این شکل سرم را کلاه نگذارند! آقایان آمدند و گفتند شما 30 درصد گرفتی و 20 درصد هم الان می دهیم که این 20 درصد می‌شد 195 میلیون. من از سال‌های قبل هم 375 میلیون طلب داشتم. الان آقایان می گویند اینجوری نیست و شما توافق کردی برای کل سال‌ها 195 میلیون بگیری و فسخ کنی. مگر من مغز خر خوردم که توافق کنم و از 375 میلیون بگذرم و بگویم 195 الان را بدهید و تمام؟
وی ادامه داد: آقای پیروانی هم در آن جلسه بود و امیدوارم جرات و شهامت این را داشته باشند و بیایند و بگویند چه حرف هایی رد و بدل شد. صفر و تا صد آن جلسه را آقای پیروانی بود. من باید فسخ می کردم تا پرسپولیس بتواند بازیکن بگیرد. باشگاه مرا لیست مازاد گذاشته بود و می توانستم تا ریال آخر را بگیرم اما گفتم به خاطر تیم و هوادار که آسیبی نبیند باشد در لحظه آخر نقل و انتقالات هم من می روم. الان این همه دروغ و نقشه و بازی برای چیست؟ مرا جلوی هوادار می‌گذارید که فرشاد احمدزاده به خاطر 200 میلیون از پرسپولیس شکایت کرد؟ این 200 میلیون فدای سر تک تک هوادار. اصلا این 200 میلیون را بگذارید پای قراردادهایی که در فیفا باختید. آن را تبدیل به ارز کنید و بدهید به وکلایی که باعث باخت‌تان به پرونده‌های خارجی شدند!

احمدزاده ناراحتی‌اش را به این شکل ادامه می دهد و می گوید: بروید با این 200 میلیون وکلای بهتری بگیرید تا پرونده‌های خارجی را نبازید. فقط بلدید سر بازیکنان ایرانی را کلاه بگذارید و بعد آنها را مقابل هوادار هم قرار بدهید؟ خدا آن بالا هست و آقای پیروانی در آن جلسه بود و از ایشان انتظار دارم که واقعیت را بگویند. مردم و هواداران بهترین قضاوت را خواهند داشت.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به حضور صدری در آن جلسه گفت: خود آقای صدری آن موقع عضو هیات مدیره بودند و شاهد بودند که چه اتفاقی افتاده است. خود ایشان می دانند که من زمان آقای عرب از تیم جدا شدم و وقتی برگشتم می خواستم جبران کنم و سفید امضا کردم و کمترین رقم را هم برای من نوشتند و باز هم فدای سر هوادار و هیچ منتی نیست. من کار اشتباهی کرده بودم و از تیم جدا شدم و آمدم جبران کنم ولی قسمت نشد. من کمترین رقم قرارداد را بستم و سفید امضا کردم. من هیچ حرفی درباره مبلغ نزدم اما چطور می شود که من 370 میلیون قبل را ببخشم و بگویم با 195 میلیون قرارداد باقیمانده الان می روم. من دیگر نیازی به آن پول ندارم و نمی خواهمش. 10 بار رفتم باشگاه و گفتم تخفیف می دهم و مشکلی نیست. هر بار هم بدون جوابی مرا رد کردند. آقای پیروانی اگر خواستند می توانند واقعیت را بگویند.

احمدزاده با درخواست از هواداران این تیم که بابت این موضوع او را مقصر ندانند گفت: فقط می خواهم هواداران یک لحظه خودشان را جای من بگذارند. کجای دنیا دیدید که 5-6 ساعت قبل از نقل و انتقالات بازیکن را کنار بگذارند. اصلا کل این قضیه حرفه‌ای و من به عنوان بازیکن با توجه به اینکه مربی و باشگاه مرا نخواستند مشکلی ندارم. اما چرا مرا جلوی روی هوادار قرار می دهند؟ سرم هم در این مدت تو کار خودم بوده اما چرا مرا جلوی هوادار قرار می دهید تا فحش بخورم؟ از این کار لذت می برید؟ وقتی پای پرونده خارجی می آید هزار بار به هوادار وعده می دهند که مشکلی نیست و بعد می بازند و باشگاه را به مشکل می اندازند اما اینجا چون پای بازیکن ایرانی است و می توانند آنها را روبروی هوادار قرار دهند، به این شکل می کنند.

هافبک سابق پرسپولیس در پایان حرف‌هایش می‌گوید: دیگر این پرونده را دنبال نخواهم کرد. گفتم که فدای سر تک تک هواداران پرسپولیس. اما فقط انتظارم این بود که بی خود مرا روبروی هوادار قرار ندهند. بیایند واقعیت را بگویند و اصلا بگویند فلانی ما نمی خواهیم پولت را بدهیم و یا اینکه فقط اینقدر به تو می دهیم اما همه اتفاقات و حرف‌های آن جلسه را به شکل دیگری دنبال نکنند و امروز نیایند بگویند رای پرونده فرشاد احمدزاده را بردیم و مرد باشند و واقعیت را بگویند. ارزش ندارد که به خاطر پول فحش بخورم و من خودم را محق می دانم اما این پول را به هوادار پرسپولیس می‌بخشم و آرزویم این است که این باشگاه روزی بتواند در برابر پرونده‌های خارجی هم به همین شکل برنده شود و یک نمونه خارجی آن را هم به کارنامه اضافه کند.

257 251

بیشتر بخوانید: خطر اعتصاب در پرسپولیس قبل از دربی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان