۱۱ دلیل برای اینکه باید لباس اورجینال و با کیفیت برای نوزاد خود بخریم

خرید لباس نوزاد هرچند هیجان انگیز و لذت بخش است، اما دقت و ظرافت زیادی را می طلبد. نوزادان اندام نحیف و پوستی آسیب پذیر دارند پس کیفیت لباس آن ها بسیار مهم و حیاتی است

11 دلیل برای اینکه باید لباس اورجینال و با کیفیت برای نوزاد خود بخریم

خرید لباس نوزاد هرچند هیجان انگیز و لذت بخش است، اما دقت و ظرافت زیادی را می طلبد. نوزادان اندام نحیف و پوستی آسیب پذیر دارند پس کیفیت لباس آن ها بسیار مهم و حیاتی است. پیشنهاد ما به پدر و مادران سخت پسند و دقیق، انتخاب لباس های برند است. خرید از برندهای مطرح دنیا، خیال شما را بابت کیفیت و استاندارد بودن لباس فرزندتان راحت کرده و او را با ترندهای روز به میهمانی های خانوادگی می فرستد. با این وجود همیشه این پرسش پیش آمده که چه تفاوتی بین خرید برند اورجینال و فیک و تقلبی وجود دارد؟ مسلما خرید لباس نوزاد برند مزیت های بیشماری دارد و ما در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

1. کیفیت

برای بسیاری از ما کیفیت به یک واژه کلیشه ای تبدیل شده است. امروزه وقتی به فروشگاه های مختلف سر می زنید، اکثر اجناس خود را با کیفیت ترین جنس موجود در بازار معرفی می کنند. اما آیا تمامی اجناس موجود در بازار با کیفیت است؟ مسلما پاسخ منفی است. پس اگر می خواهید بین این همه لباس رنگ به رنگ، جنسی با کیفیت را خریداری کنید حتما به نام برند و اصل بودن آن توجه کنید.

2. لطافت

پوست نوزاد شما آنقدر لطیف است که تماس کوچک الیاف مصنوعی و بی کیفیت، می تواند سبب آسیب های جدی شود. برای پیشگیری از این مورد، لازم است لباس نوزاد دلبندتان را حتما و حتما از برندهای مطرح و فروشگاه های معتبر خریداری کنید. برندهای مطرح لباس نوزاد، اهمیت زیادی به جنس پارچه و الیاف به کار رفته می دهند و به همین دلیل بسیار نرم و راحت هستند.

3. راحتی

راحتی یکی از ویژه ترین نکات در خرید لباس نوزاد شماست. برای نوزاد شما نه زیبایی مهم است و نه به طرح لباس توجهی می کند، او می خواهد در لباس خود راحت باشد، شیطنت های کودکانه خود را نشان دهد و لباسش دست و پا گیر نباشد. لباس های فیک و بی کیفیت، عموما در دوخت و اندازه گیری، حالت استاندارد را در نظر نمی گیرند و به همین خاطر است که نوزاد شما بمحض پوشیدن آن ها احساس ناخوشایندی پیدا می کند و مدام در حال گریه کردن است. توجه داشته باشید لباسی که در سایز غیراستاندارد دوخته شده، خطرات جدی به دنبال دارد. به طور مثال غیر استاندارد بودن یقه لباس می تواند بهنگام بازی های کودکانه سبب ناراحتی شود. اصلا نگران نباشید. با سر زدن به فروشگاه های معتبر لباس کودک و خرید برندهای معتبر به راحتی می توانید لباسی استاندارد برای نوزاد خود خریداری کرده و آزادی عمل مورد نیاز را به او هدیه کنید.

4. دوام

نوزادان بمانند بزرگسالان نمی توانند از لباس های خود مراقبت کنند. از سمتی به دلیل پوست لطیف و ایمنی ضعیف بدن، به راحتی به بیماری های پوستی مبتلا می شوند و در صورت پاکیزه نبودن لباس ها، سلامت آن ها به خطر می افتد. پس شما نیاز به چند دست لباس متفاوت دارید تا با شستشوی مداوم آن ها نیازهای نوزادتان را برطرف کنید. توجه داشته باشید یک لباس بی کیفیت به راحتی پس از چند بار شستشو فرم خود را از دست می دهد و عملا قابل استفاده نیست. پس بهتر است با خرید لباس های برند، ضمن تضمین کیفیت و سلامت نوزاد خود، در هزینه ها صرفه جویی کرده و برای مدت زمان بیشتری لباس را بر تن فرزند خود ببینید.

5. زیبایی

ترندهای روز جهانی را تنها در کالکشن های فصلی برندهای معتبر می توانید تماشا کنید. پس اگر دوست دارید نوزاد خود را با لباسی شیک و به روز به میهمانی ها بفرستید، از خرید لباس های برند غافل نشوید.

6. یادگاری

لباس های برند به جهت کیفیت بالایی که دارند، برای سال ها می توانند در کمد فرزند شما بمانند و حتی در سنین بزرگسالی به خاطره ای ماندگار برای او تبدیل شوند. فراموش نکنیم روزهای نوزادی برای فرزند شما بسیار مهم است و بهتر آنکه خاطرات این روزها را با خریدی با کیفیت برای او به یادگار بگذارید.

7. خرید آسان و مطمئن

به جای اینکه زمان خود را صرف کنید و ساعت ها در بازار به دنبال لباسی با کیفیت بگردید، با سرزدن به فروشگاه های معتبر و خرید برندهای مطرح، با خیال راحت و مطمئن خریدتان را انجام دهید. شما به راحتی می توانید لباس مورد نظرتان را در کالکشن فصلی برند جستجو کرده و خریداری کنید.

8. تخفیفات ویژه

شما در فروشگاه های معتبر همواره می توانید از تخفیفات ویژه ای بهرمند شوید. این تخفیفات ویژه هیجان خرید را بالاتر می برد و اگر به نکات قبل توجه کنید، سبب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.

9. اعتماد در خرید اینترنتی

وقتی شما برندی فیک و یا متفرقه را از اینترنت خریداری می کنید، همواره نگران کیفیت و استاندارد بودن خرید خود هستید. حال آنکه اگر از لباس های برند استفاده کنید، می توانید به خرید اینترنتی مطمئن باشید و با چند جستجوی ساده جنسی با کیفیت را تحویل بگیرید.

10. سایزبندی دقیق

یکی از حسن های خرید از برندهای مطرح انتخاب سایز دقیق است. بارها برای شما پیش آمده که لباسی را با یک سایز در دو فروشگاه مختلف پرو می کنید و در کمال تعجب با تغییر سایز مواجه می شوید. این مورد به ویژه در لباس نوزادان بسیار حائز اهمیت است. پس با خرید از برندهای مطرح سایزی استاندارد و مطمئن را خریداری کنید.

11. گارانتی

اغلب برندهای مطرح دنیا ضمن دارا بودن استانداردهای لازم، امکان تعویض لباس را به شما می دهند و کیفیت جنس خود را به این ترتیب گارانتی می کنند. این ویژگی خیال شما را بابت خریدتان مطمئن کرده و امکان تعویض لباس در صورت عدم رضایت را به شما می دهد.

 

حالا که با مزیت های خرید لباس برند برای نوزادان آشنا شدید، بهتر است معتبرترین و پرطرفدارترین برند لباس بچه در جهان را به شما معرفی کنیم. کارترز، بدون شک به عنوان معتبرترین و محبوب ترین برند لباس نوزاد و سیسمونی در جهان شناخته می شود. کارترز با دنیایی از سرهمی نوزاد ، سه تیکه نوزاد، دوتیکه نوزاد، شلوار نوزاد، بادی نوزاد و هر آنچه برای سیسمونی فرزند دلبند خود نیاز دارید، شما را غافلگیر می کند. کارترز مبدا اکثر ترندهای روز دنیا در لباس بچه است که با تولید پوشاک با کیفیت و ارائه آن با بهترین قیمت، طرفداران زیادی پیدا کرده است. کارترز از آن دسته برندهایی است که در دورافتاده ترین نقاط جهان نیز شناخته شده و همه ساله پدر و مادران سختگیر را به شعب خود می کشاند.

حالا سوال اصلی اینجاست که نمایندگی برند کارترز در ایران کجاست؟

خبر خوش اینکه، فروشگاه اینترنتی کارترزلند، بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی لباس بچه و معتبرترین نمایندگی کارترز در ایران است که با جمع آوری دنیایی از لباس های نوزادی اورجینال برند کارترز، امروزه محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده است. کارترزلند با تخفیفات ویژه شما را شگفت زده کرده و با فراهم کردن محیطی امن، خریدی آسان و مطمئن را برای شما رقم می زند. شما با مراجعه به فروشگاه بزرگ کارترزلند با دنیایی از لباس های کاترز روبرو می شوید که با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، در اختیار شما قرار می گیرند. کارترزلند امکان تعویض لباس بصورت مادام العمر(!) را به شما می دهد و با تضمین کیفیت محصولات خود، خیال شما را بابت خریدی اورجینال راحت می کند.

کارترزلند همواره رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و مسیر پیشرفت خود را در اعتماد شما می بیند.

سلامت و زیبایی فرزد شما در دستان کارترزلند

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان