گران فروشی های سال ۱۴۰۱ به پتو هم رسید!

در حال حاضر، فروشندگانی در بازار وجود دارند که کالاهای خود را با قیمتی بیشتر از آنچه که هست به فروش می رسانند.

گران فروشی های سال 1401 به پتو هم رسید!

با توجه به این که پتو یکی از انواع پرفروش کالای خواب است، بعضی از فروشندگان با افزایش قیمت برخی اقلام، پتوها را نیز با قیمت بالاتری به فروش می رسانند و مردم به دلیل این که شاهد افزایش قیمت سایر کالاها و اجناس هستند فکر می کنند که پتوها را نیز باید با قیمت بسیار بالایی خریداری کنند.

طی این روز ها، افراد بسیاری با قیمتی گزاف کالای خواب مورد نظر خود را از این فروشندگان خریداری کرده اند. برخی از پتوهای فروخته شده به مشتریان علاوه بر قیمت بسیار بالا و هنگفت، کیفیت خیلی پایینی دارند که این مسئله باعث شده است گران فروشان پتو، شاکیان بسیار زیادی داشته باشند. بسیاری از افرادی که این پتوها را خرید کرده اند تصور می کردند افزایش قیمت ها روی کالاهایی مانند پتو نیز اثر گذاشته است و برخی از آن ها نیز فکر می کردند به دلیل این که قیمت پتوها بسیار بالا است از کیفیت بالایی برخوردار هستند و حتما از برند معتبری هستند در صورتی که به هیچ عنوان قیمت بالای یک کالا نشانه کیفیت و مرغوبیت آن نیست و شما باید برای خرید هر نوع کالایی به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب و معقول باشید.

در کنار همه این ها به دلیل این که پتو از جمله کالاهایی است که به طور مستقیم با پوست بدن در ارتباط است، شما باید سعی در خرید کالاهایی داشته باشید که به سلامت پوست‌تان آسیب نرساند و منجر به ایجاد بیماری های پوستی خطرناک نشود. به ویژه برای نوزادان، کودکان و افرادی که حساسیت ها و مشکلات پوستی دارند، باید از پتوهایی استفاده شود که پارچه های باکیفیتی دارند.

در پتوها از پارچه ها و مواد مختلفی استفاده می شود. از جمله انواع مختلف آن ها می توان به پتوهای پشمی، پنبه ای، دولایه، ژله ای، پشم شیشه، بافتنی و غیره اشاره کرد. برای خرید پتوها باز هم به قیمت توجه داشته باشید زیرا گران فروشی هایی که امروزه در بازار رواج پیدا کرده است، انواع مختلف پتو را دربر می گیرد.

یکی از موارد دیگری که به وفور در بازار خرید و فروش پتو مشاهده می شود، پتوهای تقلبی هستند. پتوهای فیک و تقلبی تحت عنوان برندهای معتبر و شناخته شده به فروش می رسند و به دلیل نام این برندها اکثر افراد این پتوها را خریداری می کنند و با گذشت زمان و استفاده کردن از پتوها متوجه کیفیت پایین و نامطلوب این کالاها می شوند.

یکی از کارهایی که باعث می شود مشتریان در دام این فروشندگان نیفتند و خرید بهتر و باکیفیت تری داشته باشند، انتخاب یک فروشگاه معتبر است. یکی از فروشگاه هایی که تاکنون هیچ گونه شکایتی در مورد فروش پتوهای فیک و تقلبی نداشته است، فروشگاه اینترنتی کالازم است.

کالازم که انواع مختلفی از پتو دونفره و یک نفره را در اندازه های استاندارد به مشتریان عرض کرده است، با برندهای معتبر و شناخته شده ای همکاری می کند. همچنین با توجه به کیفیت بالا و برند این کالاها، قیمت پتوهای این فروشگاه بسیار مناسب است. از جمله برندهایی که کالازم با آن ها همکاری می کند می توان به برند معتبر شادیلون اشاره کرد. پتو یک نفره و دونفره شادیلون در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. تنوع این محصولات انتخاب را برای کاربران راحت تر می کند و باعث می شود مشتریان بتوانند پتوی مناسبی متناسب با سلیقه خود انتخاب و خریداری کنند.

گران فروشی های سال 1401 به پتو هم رسید!

همچنین نرمی، لطافت و کیفیت بسیار بالای این پتوها می تواند به شما اطمینان دهد که با استفاده از آن ها به هیچ عنوان پوست‌تان آسیب نخواهد دید. در پتوهای شادیلون از مواد زبر و خشن استفاده نمی شود.

یکی از نشانه های فیک و تقلبی بودن یک پتو، خراب شدن و از بین رفتن مواد اولیه و الیاف آن پس از مدتی استفاده است. شستشوی پتوهای فیک و تقلبی به راحتی آن ها را خراب می کند و باعث می شود روی پتو پرزهایی ایجاد شود.

اما در نظر داشته باشید که حتی اگر یک پتوی اصل و با کیفیت نیز خریداری کردید، برای شستن آن نیز باید مواردی را بدانید. به طور کلی یکی از نکاتی که برای شستشوی هر کالایی وجود دارد، توجه به برچسب دستورالعمل های آن است. با خواندن و بررسی این برچسب، شما متوجه می شوید که برای شستن کالای خریداری شده باید از چه مواد شوینده ای استفاده کنید. به طور معمول برای شستشوی مواردی مانند پتو نباید مواد شوینده ای مانند وایتکس و مواد آنزیم دار به کار برد.

یکی از راه های دیگری که به شما کمک می کند تا پتوهای تقلبی گران قیمت را نخرید، توجه به ضمانت اصالت کالا است. فروشگاه هایی که می توانند این ضمانت را به شما ارائه دهند، در واقع شما را از اصل بودن و مرغوبیت کالا مطمئن می کنند و به شما این اطمینان را می دهند که کالایی باکیفیت و بادوام خریداری می کنید.

گران فروشی های سال 1401 به پتو هم رسید!

همانطور که گفته شد، یکی از فروشگاه هایی که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و همچنین تاکنون هیچ گونه شکایتی در مورد فروش پتو دونفره و یک نفره فیک، تقلبی و گران نداشته است، فروشگاه اینترنتی کالازم است.

در طی فعالیت 10 ساله کالازم هدف این فروشگاه جلب رضایت مشتریان و عرضه کالاهای باکیفیت بوده است. خرید از کالازم مزایای بسیار زیادی برای مشتریان به همراه دارد که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· قابلیت مرجوع کردن کالا تا 7 روز پس از ارسال به مشتری

· تحویل کالا در کمترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش

· قابلیت پرداخت هزینه به دو صورت آنلاین و درب محل

· دارا بودن ضمانت اصالت کالا

با توجه به این مزایا شما می توانید به راحتی با خرید از فروشگاه کالازم تجربه ای بی نظیر از یک خرید مطمئن اینترنتی را برای خود رقم بزنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان