نقش اقتصادِ هنر در برون رفت از مشکلات اقتصادی شهر فراموش شده است

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اقتصادِ هنر به عنوان یکی از عوامل و راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی جاری مطرح است که می‌تواند ظرفیت های عظیم را در شهر اهواز به نحوی شایسته جاری و فعال کند که دستاورد آن در نهایت جذب سرمایه برای شهر است.

نقش اقتصادِ هنر در برون رفت از مشکلات اقتصادی شهر فراموش شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، بیست و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ، ورزش و امور جوانان شورای اسلامی کلانشهر اهواز به ریاست محمد حسین ملایی زمانی و با حضور اعضای کمیسیون آقایان حجت الله زارع زاده ، سید محسن موسوی زاده ، حمید دغاغله ، احمد سراج و عادل شیشه گری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این جلسه اظهار کرد : اقتصاد هنر می تواند وضعیت اقتصادی اهواز را به صورت محسوس و اثربخش متحول نماید و در راستای بهره مندی از این ظرفیت ها تشکیل کمیته ای از دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر مورد نیاز است تا بتوان از ظرفیت های عظیم اقتصادی ، هنری و فرهنگی در شهر اهواز به نحو شایسته بهره برداری کرد.

ملایی زمانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اهواز نیز در خصوص مبحث فرهنگ و فرهنگ سازی در ادارات بیان کرد: کلیه ادارات و سازمانها وارد مقوله فرهنگ شده اند و با فاکتور گرفتن از موازی کاری ها می توان گفت در راستای ظرفیت های موجود آن نهاد، گام های موثری برداشته شده است.

ملایی زمانی افزود: در این جلسه ظرفیت‌های بسیاری که در شورا و شهرداری تاکنون مغفول واقع شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته‌ای متشکل از شورا ، شهرداری و سازمان ارشاد اسلامی با هدف اولویت بندی ظرفیت ها مشخص شود تا با بکارگیری بسیاری از نهادهای مرتبط بتوان به نتایج مثبتی دست یافت.

گفتنی است این کمیسیون با دستور کار 1) حضور مهمانان محترم حجت الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج در خصوص موضوعات فرهنگی شهر و 2) نامگذاری معابر و میادین سطح شهر اهواز دوره 15 - ده مورد برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان