علت خروج قطار مشهد - یزد از ریل اعلام شد/ جزئیات حادثه

معاون مسافری راه‌آهن با اشاره به جان باختن ۱۰ مسافر در سانحه صبح امروز قطار مسافری مشهد-یزد گفت: در بررسی اولیه مشخص شد برخورد بوم بیل‌مکانیکی در کنار خط‌آهن به لوکوموتیو و واگن‌های مسافری، موجب از خط خارج شدن ۵ واگن شده است.

علت خروج قطار مشهد - یزد از ریل اعلام شد/ جزئیات حادثه

به گزارش خبرآنلاین، میرحسن موسوی درباره آخرین وضعیت سانحه قطار مسافری مشهد ـ یزد که بامداد امروز رخ داد اظهار کرد: بر اساس اطلاعات اولیه از محل، حدود ساعت 05:30 صبح امروز هنگام عبور قطار مسافری مشهد ـ یزد در بلاک عباس‌آباد ـ ریزو در منطقه طبس 5 واگن مسافری از خط خارج شد که به دلیل برخورد با بیل مکانیکی در محل این اتفاق رخ داد.

وی توضیح داد: طبق اطلاعات ما این بیل مکانیکی در کنار خط بوده است که بیل آن به لوکوموتیو و واگن‌های مسافری برخورد می‌کند و 5 واگن از خط خارج می‌شوند.

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه این قطار 348 نفر مسافر داشته است، گفت: طبق اعلام سازمان اورژانس 10 نفر از مسافران این حادثه متأسفانه جان باخته‌اند و حدود 12 نفر مصدوم داریم.

موسوی تأکید کرد: در حال حاضر از ایستگاه راه‌آهن طبس قطار فوق‌العاده به محل وقوع حادثه اعزام شده است تا مسافران را به ایستگاه راه‌آهن طبس منتقل کند و از آنجا با اتوبوس مسافران جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: کمیسیون عالی سوانح به محض دریافت اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده است.

معاون مسافری راه‌آهن اضافه کرد :‌علت بروز این حادثه از سوی کمیسیون عالی سوانح مشخص خواهد شد و دلیل اصلی وقوع این حادثه پس از بررسی‌های کمیسیون اعلام می‌شود.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر این خط ریلی کماکان مسدود است گفت:‌ نیروهای امدادی و قطار نجات به محل حادثه اعزام شده‌اند.

بامداد امروز قطار مسافری مشهد ـ یزد به دلیل برخورد با بیل مکانیکی از خط خارج شد.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان