طرح مدرسه تابستانه برای جبران و تثبیت یادگیری است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: طرح مدرسه تابستانه به منظور جبران و تثبیت یادگیری است که به صورت دوره آموزشی فشرده برای دانش‌آموزان دوره اول و دوم ابتدایی برگزار می‌شود.

طرح مدرسه تابستانه برای جبران و تثبیت یادگیری است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نقی سیاهکالی‌مرادی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین با بیان هدف اصلی اجرای طرح مدرسه تابستانه، اظهار کرد: این طرح یک طرح کشوری بوده که 2محور عمده آن شامل جبران و تثبیت یادگیری و نیز مطالعه دقیق و یادگیری عمیق است.

او افزود: افتتاح طرح مدرسه تابستانه به منظور اجرای محور اول این طرح یعنی جبران و تثبیت یادگیری است که به صورت دوره آموزشی فشرده برای دانش‌آموزان دوره اول و دوم ابتدایی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گفت: در این طرح قرار است افت تحصیلی که به دلیل کرونا و آموزش‌های مجازی اتفاق افتاده در ماه‌های تیر و مرداد طی16جلسه آموزشی برای 15هزار و700دانش‌آموز که در دروس پایه موفق به ارتقاء نشدند انجام شود.

سیاهکالی‌مرادی ادامه داد: این طرح در 248پایگاه انجام و از معلمان توانمند و دانشجویان جهادی در این پایگاه‌ها استفاده می‌شود.

او بیان کرد: از وزارت آموزش‌وپرورش کشور برای این طرح 10میلیارد تومان برای مقطع ابتدایی استان تخصیص داده شده است.

این مقام مسئول افزود: 132هزار دانش‌آموز ابتدایی در استان مشغول تحصیل هستند که حدود 11درصد از آنان در این طرح شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین تصریح کرد: این طرح برای دانش‌آموزان متوسطه هم اجرا و برای آن بودجه تخصیص داده شده که زمان اجرای آن متعاقبا اعلام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان