بمب‌های استقلال و پرسپولیس و یک نگرانی بزرگ

دو باشگاه پرطرفدار پایتخت امسال ستارگان گران‌قیمت زیادی به خدمت گرفتند.

بمب‌های استقلال و پرسپولیس و یک نگرانی بزرگ

استقلال و پرسپولیس این روزها رقابت عجیبی در ترکاندن بمب‌های نقل و انتقالاتی دارند و هر روز اخبار مربوط به جذب ستارگان مختلف از سوی این دو باشگاه شنیده می‌شود. استقلال به تازگی قایدی و محبی را جذب کرده و گفته می‌شود به دنبال جذب یک مدافع راست و هافبک خارجی است و از طرفی سیاوش یزدانی هم به جمع آبی‌ها برگشته است. پرسپولیس هم پس از جذب چند ستاره گران‌قیمت و خرید مهاجمی چون یورگن لوکادیا حالا ممکن است یک مهاجم خارجی دیگر جذب کند.

سرخابی‌های مدل 1401 بدون شک گران‌ترین تیم‌های تاریخ این دو باشگاه هستند و حتی سایت ترانسفرمارکت هم این قضیه را تایید می‌کند. در این سایت که روی بازیکنان ارزش‌گذاری می‌کند مجموع ارزش بازیکنان استقلال 16.65 میلیون یورو و ارزش بازیکنان پرسپولیس 15.25 میلیون یورو برآورد شده است. به این‌ها هزینه کادر فنی دو تیم را هم اضافه کنید تا مشخص شود دو باشگاه بزرگ پایتخت امسال چه ریخت و پاشی کرده‌اند.

اینکه استقلال و پرسپولیس بازیکن خوب بگیرند و شرایط خوبی داشته باشند به سود فوتبال ایران است اما تجربیات تلخ گذشته حسابی باعث نگرانی شده. این دو باشگاه سابقه‌ای طولانی در پرونده‌های شکایت و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان دارند و حالا بیم آن می‌رود که امسال هم مدیران دو باشگاه از پس پرداخت قراردادها برنیایند. همین حالا استقلال بابت عدم پرداخت به موقع دستمزد استراماچونی حدود یک میلیون چهارصدهزار دلار بابت یک نیم‌فصل حضور او محکوم شده و پرسپولیس هم سال قبل برای پرداخت طلب کالدرون دردسر بزرگی داشت.

این سابقه درخشان ما را شدیدا نسبت به وضعیت این فصل دو باشگاه نگران کرده و امیدواریم آجورلو و درویش پیش از امضای قراردادها و گرفتن عکس‌های یادگار فکر پرداخت این مبالغ نجومی را کرده باشند!

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان