قاووت پسته طلای سبز ایران شد

قاووت پسته طلای سبز ایران شد

قاووت پودری خوشمزه که به عنوان شیرینی در بعضی از مناطق جنوب کشور به شمار می رود. قاووت پسته شیر رضا بسیار مقوی و برای چاقی افراد بسیار موثر است، زیرا دارای خواص و سرشار از املاح معدنی مفید می باشد و افرادی که لاغر و سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مصرف قاووت می تواند به تقویت آنها کمک کند.

قاووت از طعمهای گوناگونی مانند پسته‌ها، گردو، نخود و نارگیل تولید می شود که خاستگاه این شیرینی خوشمزه و مقوی از شهر کرمان است و به عنوان سوغاتی مهم این شهر یاد می شود. سایت آرادبرندینگ یکی از مجموعهای معتبر و به نام می باشد که انواع قاووت را با طعمهای بی نظیر در بسته بندیهای استاندارد و شکیل به صورت کیلویی و گرمی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و ارزان در اختیار خریداران عزیز می رساند.

قاووت پسته طلای سبز ایران شد

شیرینی قاووت در انواع متفاوتی تولید می‌ شود که اگر به یک نوع آن اشاره کنیم می توان به این ‌مورد اشاره کرد که ترکیب نخود نارگیل و شکر از ترکیبات یک نوع از قاووت می ‌باشد اما ترکیبات اصلی به ‌کاررفته در قاووت به این صورت است، آرد نخودچی، پودر پسته، رازیانه، پودر مغز گردو، شکر، قهوه، تخم خرفه، خشخاش، جو، بذر کتان، گشنیز، روپاس، سیاه دانه، جدوا، هل، کنجد، تخم کاهو و غیره.

اگر بخواهیم خواص بینظیر آن را معرفی کنیم می ‌توانیم به رفع بی ‌خوابی و داشتن یک خواب عمیق، رفع سرگیجه، درمان استخوان‌ درد، درمان کمر درد، تقویت چشم و اعصاب، تقویت قوای جسمانی، جلوگیری از ریزش موها و ابروها، درمان دندان‌ درد، درمان اسهال ضد باکتری، رفع خستگی، تقویت حافظه، قوت بخش در زمان بارداری، مؤثر در رشد جنین، درمان درد قاعدگی قوت بخش برای افراد کهنسال دارای ویتامینهای ای و ای داشتن امگا سه افزایش شیر در زنان شیرده درمان کم‌خونی رفع بی‌حالی و کسلی داشتن داشتن کلسیم داشتن فسفر و روی اشاره کنیم.

خرید قاووت پسته

قطعا با خواندن خواص دارویی این محصول به فکر خرید قاووت پسته و امتحان طعم پسته ای آن افتاده اید اما باید بدانید که قاووت در طمعهابی بی نظیر و متنوع دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی 7 نوع اصلی آن می پردازیم.

نوع اول آن قاووت چهل گیاه است که به بمب تقویت ‌کننده بدن معروف می ‌باشد.

این نوع از قاووت در واقع کامل‌ ترین نوع آن است که از چهل نوع گیاه دارویی و مغزیجات مقوی تشکیل شده ‌است و طبع آن را گرم کرده که استفاده از آن ‌رو بسیار برای بدن مفید کرده است که می ‌توان برای معرفی خواص آن به این موارد اشاره کرد، یک تقویت و افزایش میل جنسی، دو به ‌عنوان یک ماده‌ آرامش ‌بخش می‌ تواند اعصاب را تسکین دهد.

قاووت پسته طلای سبز ایران شد

سه باعث نشاط و افزایش انرژی ما می ‌شود، چهار نقش خون ‌سازی دارد و بدنمان را تقویت می‌ کند، پنج در تقویت حافظه بسیار موثر است، شش باعث افزایش هوش فرزندان و کودکان شما نیز می‌ شود، هفت باعث از بین رفتن ضعف و بی ‌حالی بدن می ‌شود و هشت در تقویت معده نیز نقش دارد.

نوع بعدی قاووت پسته است که به ‌عنوان یک معجون انرژی ‌زا و خوشمزه یاد می ‌شود و همچنین یکی از لوکس ‌ترین سوغاتیهای شهر کرمان به شمار می ‌رود.

که دارای خواصی چون تقویت قوای جنسی، ایمن کردن سیستم ایمنی بدن، تقویت بینایی چشمها، رفع سر گیجه یا کم‌ خونی، دارای آهن و مواد مغذی بسیار و همچنین میان وعده مقوی و خوشمزه برای کودکان و نوجوانان شما است.

نوع بعدی قاووت خشخاش است که مهم ‌ترین ویژگیهای آن خواب ‌آور و آرامش ‌بخش بودن آن است.

 

قاووت پسته شیررضا

از دیرباز تا کنون در طب اسلامی از قاووت پسته شیررضا زعفرانی به عنوان شاه دارو یاد می کنند و می تواند در بهبود بسیاری از بیماریها نقش به سزایی داشته باشد.

قاووت پسته ای یک معجزه گر عالی در درمان بسیاری از بیماریها می باشد و می توان به بهبود پادرد، سردرد، کمر درد و غیره اشاره نمود.

این معجون بسیار مقوی برای تقویت و قوای از دست رفته ی افراد بسیار عالی است.

امروزه ورزشکاران برای انرژی از دست رفته ی خود از قاووت استفاده می کنند و این معجون را به عنوان یک میان وعده در برنامه ی غذایی خود جای داده اند.

قاووت پسته طلای سبز ایران شد

قاووت یکی از معروفترین محصولات در مناطق گرمسیری ایران به شمار می رود و توانسته این خوراکی خوشمزه را به اقصی نقاط ایران و جهان معرفی کند.

قاووت پسته دامغان بسیار خواص فراوانی دارد و در بارداری بسیار مفید می باشد، زیرا این خوراکی خوشمزه برای رشد جنین بسیار عالی است و می تواند جنین و مادر را در برابر بیماریهای عفونی در امان نگه دارد.

البته لازم است بدانید، به دلیل طبع گرم آن در ماههای اول بارداری به هیچ عنوان توصیه نمی شود و بهتر است قبل از مصرف با پزشک متخصص خود مشورت گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان