روش های ساده برای از بین بردن غبغب

از بین بردن غبغب موضوعی است که ممکن است خیلی از افراد چه زن و چه مرد درگیر آن باشند و به دنبال از بین بردنش باشند غبغب داشتن مشکلی است که ممکن از در چهره شما باعث نارضایتی شود و باعث بد جلوه شدن صورت شما شود که معمولا به دلایل مختلفی ایجاد می شود که باعث کم شدن جذابیت چهره می شود.

روش های ساده برای از بین بردن غبغب

غبغب به پایین ترین قسمت صورت گفته می شود که در اطراف چانه و فک پایین است . غبغب یک نوع اختلال است که باعث رشد عضلات چهره باعث جمع شدن بیش از حد چربی در زیر چانه می شود و در نتیجه باعث شل شدن پوست و افتادگی آن می شود پس می توان غبغب را  تجمع بیش از حد چربی تلقی کرد که در زیر چانه و قسمت های فوقانی گردن متمرکز شده است که مانند چانه دوم به نظر می رسد که در ادامه مطلب نکاتی را برای از بین بردن غبغب به شما ارائه خواهیم داد.

روش های اثبات شده برای درمان غبغب

یکی از علل داشتن غبغب می تواند ژنتیکی باشد و یا می تواند نشانگر آن باشد که شما مستعد به ابتلا به بیماری های قلبی هستید. غبغب داشتن باعث کاهش اعتماد به نفس فرد می شود و باعث می شود نسبت به خود حس خوبی نداشته باشد این اتفاق بیشتر با بالا رفتن سن اتفاق می افتد که شما می توانید با انجام  حرکات مخصوص برای برطرف کردن غبغب بهره مند شوید.

  •  بلیط کیش
  •  چکاد بام

چند روش های ساده برای از بین بردن غبغب

همانطور که گفتیم یکی از علت های شایع داشتن غبغب چاقی است کلیدی ترین راه حل برای رفع غبغب ورزش است و قطعا با کاهش وزن خود شاهد از بین رفتن غبغب خود خواهید شد.در این قسمت با ارائه چند حرکت ورزشی و موثر از شر غبغب خود راحت می شوید.

  • با استفاده از یک توپ به قطر 25 سانتی متر را در زیر چانه خود قرار دهید و از طریق چانه به توپ فشار بیاورید. این حرکت را تا جایی که عضلات فک به درد بیاید انجام دهید انجام این حرکت را به صورت روزانه مرتبا تکرار کنید.
  • در این روش باید سر خود با به عقب بگیرید جوری که سقف را نگاه می کنید سپس لب های خود را در همان وضعیتی که هستید جمع کنید مانند بوسیدن ،به مدت 20 ثانیه در این وضعیت بمانید این عمل تا چندین بار در روز تکرار کنید.

از بین بردن غبغب به روش های ساده

  • در حالی که صاف نشسته اید مستقیم به جلو نگاه کنید و تا جای ممکن زبانتان را بیرون بیاورید و بینی نزدیک کنید سعی کنید به مدت 10 ثانیه در این حالت باقی بمانید.

روش های ساده برای از بین بردن غبغب

  • در این روش در حالی که زبان خود را به کامتان فشار می دهید سرتان را به عقب بیاورید و به مدت 10ثانیه مکث کنید .

تکنیک های مختلف برای از بین بردن غبغب

  • دهان خود را باز کنید، خیلی آهسته سر خود را به عقب خم کنید و در همین حال بمانید. حالا لب پایین را تا روی لب بالای خود حرکت دهید و این حرکت را چندبار انجام دهید.
  • در این روش سرتان را به عقب بگیرید سپس آهسته سرتان را به سمت راست بکشید جوری که کشش را احساس کنید به مدت 10 ثانیه در این حالت بمانید سپس  سر را به طرف چپ حرکت دهید.
  • در روش دیگر چانه‌تان را بالا بگیرید و دهان خود را باز و بسته کنید جوری که آدامس می‌جوید.
  • تکرار حروف صدا دار به صورت مرتب .

درمان های و روش های مختلف برای اب کردن غبغب

مصرف میوه و سبزیجات

یکی دیگر از راهکارهای موثر به منظور درمان و رفع غبغب، خوردن میوه ها و سبزیجات سالم و مفید است، بنابراین بهتر است روزانه 3 وعده میوه و 4 وعده سبزیجات مصرف کنید، این کار علاوه بر اینکه موجب حفظ سلامت بدن، جوان شدن پوست و جلوگیری از چاقی می شود، غبغب را نیز برطرف خواهد کرد.

مصرف غذاهای مفید

یک راهکار دیگر برای رفع غبغب، مصرف غلات کامل به جای غلات تصفیه شده می باشد، حال برای این منظور می توانید از پروتئین های بدون چربی همچون مرغ و ماهی تغذیه کنید.

از آنجا که خوردن غذا های چرب و سرخ شده در بروز چاقی صورت و ایجاد غبغب تاثیر زیادی دارد، بنابراین باید مراقب تغذیه و غذاهای مصرفی خود باشید، لازم است مصرف قند و شیرینی را کاهش داده و در طول روز از محصولات لبنی کم چرب استفاده نمایید.

راهکار خانگی رفع غبغب

رفع غبغب با دستگاه جدید

در سالهای اخیر انواع تجهیزات مختلف و دستگاه های متنوعی به منظور برطرف کردن غبغب طراحی و روانه بازار شده است که از طریق آنها می توان چربی های اضافی زیر چانه را کاهش داد و از شر غبغب رهایی پیدا کرد.

حال این دستگاه ها هم به صورت مکانیکی بوده و هم به شکل برقی کار می کنند و برای رفع غبغب می توان آن را زیر چانه قرار داد تا از این طریق دستگاه موجب لاغر شدن غبغب شود.

جویدن آدامس

یک روش آسان و کم هزینه به منظور برطرف کردن غبغب و از بین بردن چربی ناحیه چانه و گردن، جویدن آدامس می باشد، زیرا از طریق جویدن آدامس، جریان خون افزایش پیدا کرده و مقدار چربی این نواحی کاهش می یابد.

برطرف کردن غبغب

رفع غبغب با مزوتراپی

در روش مزوتراپی از آمپول به منظور برطرف کردن غبغب استفاده می شود، با تزریق اسید دوکسی کولیک در ناحیه غبغب، چربی های اضافه جذب شده و غبغب رفع خواهد شد، برای درمان با این روش, گاهی مواقع باید بیش از 20 تزریق انجام گیرد تا روند درمان کامل گردد و ممکن است درمان غبغب تا 6 ماه طول بکشد.

تمامی این روش های از بین بردن غبغب بسیار آسان هستند سعی کنید روزانه دو بار انجام دهید تا نتیجه مطلوبی را دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان