اختصاص ۴ هکتار زمین به شرکت‌های دانش بنیان دراستان چهارمحال وبختیاری

عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: برای نخستین بار در کشور بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با پارک علم و فناوری استان، در شهرک صنعتی شهرکرد، ۴ هکتار زمین در قالب " پردیس پارک علم و فناوری" به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص یافت.

اختصاص 4 هکتار زمین به شرکت‌های دانش بنیان دراستان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،حمید غفاری افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، مشوق‌هایی را برای شرکت‌های دانش بنیان به همه شهرک‌های صنعتی کشور ابلاغ کرد، که بر اساس آن شرکت‌های دانش بنیانی که در شهرک‌های صنعتی درخواست خرید زمین به مساحت بیش از سه هزار مترمربع داشته باشند، می‌توانند با پرداخت 10 درصد مبلغ، بقیه مبلغ را به صورت اقساط 48 ماهه با تنفس 6 ماهه پرداخت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه بیشتر شرکت‌های دانش بنیان متقاضی خرید زمین با مساحت‌های کمتر از سه هزار مترمربع هستند، مقرر شد این شرکت‌ها با پرداخت 10 درصد مبلغ، بقیه مبلغ را به صورت اقساط 42 ماهه با تنفس 6 ماهه پرداخت کنند.

عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: زمین‌های واگذار شده فاقد سوله و ساختمان هستند و شرکت‌های دانش‌بنیان باید حداکثر یک سال بعد از زمان واگذاری زمین ، سوله و ساختمان را بسازند همچنین برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با توان مالی کم، 21 سوله کارگاهی به صورت استیجاری نیز ساخته شده است که با داشتن معرفی نامه در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌گیرد.

غفاری افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان به تمام شرکت‌های مستقر در شهرهای صنعتی استان که مجوز دانش بنیان دارند نیز 70 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌کند

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان