با پیشرفت فناوریهای نوین شوفاژها نیز همگام با تکنولوژی به روز شده و بسیاری از برندهای موجود در بازار لوازم خانگی تلاش کرده اند تا بهترین مدل های وسایل گرمایشی خود را به نمایش گذاشته که " آدیسان " یکی از آنهاست.
به اعتقاد مهدی مظفری مدیرعامل این مجموعه ، سرمایه اصلی یک واحد تولیدی مشتریان آن واحد هستند که با درک اهمیت و جایگاه این سرمایه و با تکیه بر شعار "رضایت مشتری رمزی ماندگار" میکوشیم تا با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی تولید روز دنیا رضایت شما هموطنان و مشتریان عزیز را جلب کنیم.
مظفری در ادامه با اشاره به اینکه از سنین بسیار کم وارد عرصه صنعت شده افزود: شروع فعالیت از زمانیست که بعد از انقلاب تهیه نفت برای مردم مشکل بود و پدرم به فکر تولید محصولی افتاد که با برق گرمایش تولید کند ، به همین خاطر به سمت بخاریهای برقی آمد.
وی محصولات تولیدی " آدیسان " را شوفاژ رادیاتورهای برقی روغنی در سایزها و واتهای مختلف عنوان کرد و در مورد ایده تولید شوفاژ برقی روغنی گفت: موقعی که بخاریهای میلهای – المنتی را تولید میکردیم دنبال این بودیم که محصولی داشته باشیم که بازدهای بالاتری را داشته باشد تا بتواند محیط بزرگتری را کاملا گرم کند، به همین خاطر سفری به آلمان داشتیم و یک نمونه از این محصول در آلمان تهیه کردیم و در ایران مهندسی معکوس بخاری میلهای – المنتی را انجام دادیم و سپس به مرحله تولید رساندیم.
مدیرعامل آدیسان با اشاره به مزیت های شوفاژ برقی روغنی افزود: شوفاژ های قدیمی به تاسیسات آب گرم منزل وصل میشوند، اما این شوفاژهای نسل جدید آدیسان با برق منزل کار میکنند و از طرفی به خاطر چرخی که در این شوفاژها تعبیه شده اند پرتابل و قابل حمل هستند و مصرف کننده هر جا که علاقه داشته باشد می تواند دستگاه را به برق متصل کرده و استفاده کند. از طرفی بازدهی شوفاژهای برقی – روغنی بسیار بالاتر از شوفاژهای نسل قدیم و رادیاتورهای آبی است.
مظفری ادامه داد: اکثر دستگاههای داخل کارخانه ساخت خود مجموعه آدیسان است. این موضوع تا حدودی بر میگردد به رشته تحصیلی خودم و علاقه ای که پدرم به ساخت ماشینآلات صنعتی داشتند. به همین خاطر به مرور زمان اکثر ماشینآلات صنعتی کارخانه را خودمان تولید کردیم.
وی در ارتباط با رقبای اصلی مجموعه آدیسان در کشور گفت: در ایران به غیر از مجموعه آدیسان، مجموعهای وجود ندارد که شوفاژ برقی روغنی تولید کند، بنابراین خوشبختانه یا متاسفانه رقیب ایرانی نداریم. اما در چین و ایتالیا این محصول به همین صورت که ما تولید میکنیم در حال تولید است.
مظفری با اشاره به برنامه های خود برای توسعه کسب و کار در خارج از کشور گفت: قصد داریم همین خط تولید را در کشور ترکیه نیز راه اندازی کنیم. مدیرعامل شرکت آدیسان در پایان در مورد چالشهای اصلی به عنوان یک تولید کننده ایرانی خاطرنشان کرد: چالش که همیشه وجود دارد. از نیروی انسانی گرفته تا خرید مواد اولیه و سر و کله زدن با مالیات و غیره. همه این چالشها جدی هستند.
تنها حس خوبی که وجود دارد این است که در این مجموعه در کنار هم کار می کنیم و یک سفرهای پهن است و همه از کنار آن یک نانی میبریم و استفاده میکنیم.