برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب

همزمان با سالروز گرامی داشت هفته بسیج، نشست بصیرتی با محوریت جهاد تبیین، تشریح بیانیه گام دوم انقلاب، سواد رسانه ای وآسیب شناسی فضای مجازی درسالن جلسات شهید نقاشیان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برگزار گردید.

برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان جعفرمرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با تبریک هفته گرامی داشت بسیج و لزوم پاسداشت این ایام به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع گفت: هفته بسیج موهبتی است که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای دفاع از تمامیت و حیثیت انقلاب اسلامی ایجاد گردید تا به پشتوانه ولایت فقیه تمامی فتنه های دشمنان با همراهی و مشارکت مردم، خنثی و نقش بر آب گردد.

جعفرمرادی حقیقی با اظهار این مطلب که تشریح و تبیین مسائل مربوط به بسیج مردمی در بسیاری از موارد می تواند راهگشای برخی از اهداف و برنامه های اداره کل قرار گیرد گفت: به حمداله در سایه منویات مقام معظم رهبری، درایت و آگاهی آحاد جامعه، تمامی اهداف اداره کل با تاسی از چارچوب ها و اصول کلی نظام برنامه ریزی و هدف گذاری می گردد.

احمد عالیشاه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج میرزا کوچک خان جنگلی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در این نشست بصیرتی اظهار امیداری کرد با اتحاد، همدلی، وحدت کلمه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بر تمامی مسائل و مشکلات احتمالی فائق خواهیم آمد و در سایه این وفاق ها شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمات در بخش های مختلف اداره کل خواهیم بود.

نشست بصیرت افزایی و روشنگری با موضوع بررسی حوادث و مسایل اخیر کشور با سخنرانی جناب آقای موسویان ، کارشناس مسایل سیاسی و با حضور کارکنان ، بسیجیان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برگزارشد.

جناب آقای موسویان ، سخنران این نشست بصیرتی با توجه به مطالبه گر بودن همه آحاد جامعه به مسائل و مشکلات روز گفت : امروز برای توسعه‌ی کشور و فراهم آوردن شرایط زندگی مناسب و بهتر در جامعه، همه مسئولین و مردم باید با روشنگری وایستادگی درمقابل فرعونیان زمان، می بایست پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری را فریاد بزنند.

کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به برنامه‌های متعدد بدخواهان کشور که اغلب آن‌ها از طریق فضای مجازی طرح‌ریزی و اجرا می شود، افزود: در معادلات نظامی دشمن توان رویارویی با ایران قدرتمند را ندارند و به‌همین جهت در فضای مجازی درصدد فریب جوانان و نوجوانان و به خیابان کشاندن آن‌ها است.

این فعال سیاسی ، نظام پایدار انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید عنوان کرده و خاطر نشان کرد: امنیت و پیشرفتی که کشورمان در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به آن دست یافته است، با جان‌نثاری جوانان کشور بدست آمده است و رسالت اصلی ما حفظ این میراث گرانبهاست.

فعال علوم سیاسی استان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران فراتر از تصور دشمنان این نظام است،تصریح کرد: فتنه انگیزی و اختلاف افکنی قومیتی و جنسیتی از نقشه‌ی اصلی دشمنان برای ضربه زدن به این نظام است و لازم است خواص جامعه و کسانی که پایگاه اجتماعی در بین مردم دارند با آگاهی از حربه‌ی معاندین، علیه آن‌ها موضوع گیری نمایند.

گفتنی است در این نشست پیرامون مسائل روز جامعه بویژه در امر بسیج مردمی و آگاه سازی خانواده ها از خطرات و آسیب های فضای مجازی و بالابردن سواد رسانه ای بحث و گفتگو شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان