در آخرین روز هفته

قیمت دلار مسافرتی افزایش یافت/ از بازار توافقی ارز چه خبر؟

در معاملات امروز بازار ارز، قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شدند؛ این در حالی است که بیش از ۱۶ میلیون دلار و یورو در بازار توافقی معامله شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (پنجشنبه 10 آذرماه 1401) بازار توافقی، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا بین صراف و صادرکننده با افزایش نسبی به رقم 34599 تومان رسید. این نرخ با لحاظ سود یک درصدی مشخص شده در قانون بانک مرکزی، در نهایت به رقم 34945 تومان در صرافی‌ها رسید که نسبت به روز چهارشنبه، گران‌تر شده است.

به بیان دیگر اگر امروز متقاضی ارز به صرافی مجاز مراجعه کند می‌تواند دلار توافقی را در محدوده 35000 تومان از صرافی خریداری کند که نسبت به روز کاری قبل، گران‌تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو توافقی با افزایش نرخ نسبت به روز کاری قبل، 35800 تومان قیمت گذاری شده است که در صرافی‌ها به رقم 36158 تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، نوسان افزایشی دارد.

این در حالی است که در مجموع معاملات امروز بازار توافقی، بیش از 16 میلیون دلار و یورو به صورت اسکناس معامله شده است.



از سوی دیگر، بر اساس سامانه سنا، امروز قیمت دلار و یورو برای مصارف ارزی همچون سفر با افزایش مواجه بوده است؛ به گونه‌ای که در پایان فعالیت صرافی‌های مجاز در آخرین روز هفته، قیمت فروش هر اسکناس دلار (مسافرتی) به رقم 33466 تومان رسیده است. یورو نیز 34170 تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان