عکس ؛ وقتی امباپه حوصله مکرون را هم نداشت!

ورزش سه نوشت: کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، علاقه ای چندانی به همدردی با امانوئل مکرون بعد از شکست در فینال نداشت.

عکس ؛ وقتی امباپه حوصله مکرون را هم نداشت!

شب گذشته امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، برای تماشای دیدار فینال این تیم مقابل آرژانتین راهی دوحه شده و البته در نهایت نظاره گر شکست تلخ تیمش بود. اما در پایان بازی مکرون وارد میدان شده و قصد داشت به بازیکنان تیم ملی فرانسه روحیه دهد. اما در این میان کیلیان امباپه اصلا تمایلی به خوش و بش و در آغوش گرفتن رئیس جمهور کشورش نشان نداد و رفتار او به قدری سرد و غیرصمیمی بود که مورد توجه بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

حتی موقعی که امانوئل مکرون قصد داشت مدال نقره را بر گردن کیلیان امباپه بیاویزد، این ستاره جوان ابتدا تلاش کرد مدال را از رئیس جمهور بگیرد و البته موفق به انجام این کار نشد. دلیل این رفتار امباپه مشخص نیست و البته به نظر می رسد او اینقدر از این شکست دراماتیک در فینال جام جهانی ناراحت بوده که احتمالا حوصله هیچ کس را در دنیا نداشته است.

امانوئل مکرون در پایان این دیدار به RMC Sport گفت: "این کاری که امباپه انجام داد فوق العاده بود، اما کل تیم درخشان ظاهر شد. امباپه بازیکن بزرگی بوده که هنوز جوان است. من به او گفتم که تنها 23 سال داری، اما بهترین گلزن جام جهانی شدی، یک جام جهانی را فتح کرده و به یک فینال رفته ای. من هم مثل امباپه غمگین بودم. من به کیلیان گفتم که باعث افتخار ما شده و در نهایت در این مسابقه فوتبال را باختیم، اما خیلی به موفقیت نزدیک شدیم و ورزش اینگونه است."

عکس ؛ وقتی امباپه حوصله مکرون را هم نداشت!
عکس ؛ وقتی امباپه حوصله مکرون را هم نداشت!

عکس ؛ وقتی امباپه حوصله مکرون را هم نداشت!

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان