تعبیر خواب زین نو و زین شکسته

برای دیدن خواب زین معبران، تعابیر مختلفی بیان نموده اند برخی آن را نماد شغل می دانند و اگر خواب ببینید زین خریده اید، نماد زن گرفتن می باشد. در این مطلب با تعبیر خواب زین از دیدگاه معبران مشهور بیشتر آشنا می شوید.

تعبیر خواب زین نو و زین شکسته

ممکن است زین به اشکال مختلفی خواب دیده شود این که نو بوده یا کهنه، آن را خریداری می کنید با به کسی می فروشید و … از این رو برای آن تعابیر فراوانی بیان شده است. این مطلب به تعبیر خواب زین از دیدگاه دو معبر مشهور می پردازد.

آشنایی با تعبیر خواب زین

زین ممکن است به شکل های مختلفی؛ خواب دیده شود به این صورت که ممکن است خواب دیده زین نو می خرید یا زینی کهنه را خواب ببینید و … . مطیعی تهرانی و ابن سیرین دو معبر مشهور برای دیدن زین در خواب تعابیر مختلفی ارائه داده اند. برای این که بدانید تعبیر خواب زین چیست؟ ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

1. منوچهر مطیعی تهرانی

این معبر مشهور دیدن زین در خواب را نماد شغل و حرفه تفسیر کرده است. کاری که با آن درآمد و معاش خود را تامین می کنید. همچنین اگر شخص در خواب ببیند زین خریده است، خوب بوده ولی بخشیدن زین یا فروختن آن در خواب خوب نبوده و نماد شکست است.

همچنین مطیعی تهرانی دیدن زین محکم در خواب را نماد اطمینان به زندگی دانسته و این که این خواب خبر از بر وفق مراد شدن کارها می دهد و جایی برای نگرانی نیست. در ضمن اگر شخص خواب دید زین او شکسته، نشانگر آن است که خلافی اتفاق نمی افتد.

و اگر شخص خواب دید زین را پشت اسب می گذارد خوب بوده اما اگر زین پشت استر و الاغ بگذارد نماد خوبی نیست و یعنی کارها نادرست انجام شده و با مشکل مواجه می شوید.

2. ابن سیرین

ابن سیرین در تفسیر خواب زین چنین بیان می نماید که اگر شخص در خواب دید زین خریده است یعنی زن می گیرد و نعمت و روزی اش زیاد می شود. همچنین اگر در خواب ببیند زین به سیم و زر آراسته به این معنی است که زنی خودخواه و متکبر دارد. اگر ببیند زین او سیاه و بدون آرایش است نماد زنی دیندار و پارسا و امانتدار است.

ابن سیرین در تفسیر زین شکسته در خواب بیان می دارد که به معنی مریض شدن زن یا مرگ او می باشد. در ضمن اگر شخص خواب دید که زین بر پشت چهارپا نیست نماد خوبی ندارد اما گر بر پشت چهارپایی باشد نشانگر نیکی و خوبی است. همچنین اگر شخص خواب ببیند زین گم کرده است، به این معنی است که زنش را طلاق می دهد یا از او دور می شود.  و اگر خواب دید بر زین سوار شده به این معنی است که در همه امور پیروز می شود.

روانشناسی یونگ

در روانشناسی یونگ خواب زین به این معنی است که باید هدف مد نظر خود را دنبال کنید و اجازه ندهید چیزی شما را از اجرای آن منصرف و پشیمان نماید. ضمنا نشستن بر روی زین به معنای تسلط شما بر امور بوده و می توانید بر روی مسائل کنترل داشته باشید.

در پایان از همراهی شما سپاسگزاریم. همچنین پیشنهاد می شود در صورت تمایل برای آشنایی با تعبیر خواب اسب و تعبیر خواب چکمه از این لینک ها بازدید نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان