روایتی تازه از وضعیت ستاره فوتبال در زندان

تسنیم نوشت: یکی از هم‌بندهای دفاع راست پیشین تیم ملی برزیل درباره وضعیت بازیکن پیشین بارسلونا در زندان توضیحاتی ارائه کرد.

روایتی تازه از وضعیت ستاره فوتبال در زندان

وضعیت دنی آلوز در زندان برایانس 2 کاتالونیا یکی از سوژه‌های داغ این روزهای رسانه‌های اسپانیایی است. آلوز دو هفته قبل به اتهام تجاوز به یک زن اسپانیایی در آخرین روز از ماه دسامبر سال 2022 دستگیر شد و از آن زمان در زندان بوده است. او ابتدا در زندان برایانس یک حبس بود اما با توجه به خطراتی که در آنجا تهدیدش می‌کرد، به شعبه دوم این زندان انتقال داده شد که اکثر زندانیان او مرتکب جرمی شبیه به مورد منتسب به خود، شده‌اند.

برنامه کواترو آل‌دیا در تلویزیون اسپانیا با استناد به اطلاعات خبرنگاری که موفق با گرفتن یک مصاحبه با هم‌بندی آلوز شده است، به تشریح وضعیت بازیکن برزیلی سابق بارسلونا پرداخته است.

طبق گزارش این شبکه، آلوز برخلاف برخی شایعات منتشر شده، در زندان شرایط ویژه‌ای نسبت به دیگر زندانیان ندارد و با وجود شناخته شده بودنش به عنوان یک فوتبالیست، بعد از چند روز از ورودش به زندان توانسته به بخش دارای امکانات ورزشی زندان برود.

هم‌بند آلوز درباره وضعیت بازیکن سابق بارسلونا می‌گوید: «او در بند 13 زندان و در کنار یکی از دوستان من به نام کوتینیو است که او هم برزیلی است. او چند روز پیش به همراه رئیس و معاون زندان از بند خود بیرون رفت و با آنها رفت تا محوطه ورزشی زندان را ببیند. این اتفاق ساعت 13:30 یعنی زمان توزیع ناهار رخ داد. آلوز شرایطی عادی دارد و مانند سایر زندانی‌ها در محوطه زندان قدم می‌زند. او اینجا زندگی ویژه‌ای ندارد و به او نسبت به دیگر زندان رسیدگی و توجه خاص و بیشتری نمی‌شود. آلوز فقط کمی کسل به نظر می‌رسد. زندگی در زندان حوصله‌اش را به شدت سر برده است. با این وجود او از کمی پیش فوتبال بازی کردن را شروع کرده است و چند بازی هم با دیگر زندانیان انجام داده است. تمام افرادی که در زندان آلوز هستند، به خاطر جرم‌هایی مشابه پشت میله‌ها رفته‌اند. آلوز پسری خوب و آدمی موجه است. او واقعاً خونسرد است. سایر زندانیان از او امضا می‌گیرند. من از دیدن این صحنه غافلگیر شدم.»

طبق آخرین گزارش‌های منتشره درباره پرونده قضایی آلوز، وکیل او کریستوبال مارتل با ارسال ادله خود برای قاضی پرونده، از او خواسته با آزادی موقت موکلش مشروط به استفاده از مچ بند موقعیت‌یاب موافقت کند و به این ترتیب نگرانی‌اش از بابت احتمال فرار متهم از کشور هم به حداقل خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

251254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان