اجرای طرح بازی طی نوروز ۱۴۰۲ در اصفهان

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری طرح نوروزی بازی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

اجرای طرح بازی طی نوروز 1402 در اصفهان

احسان بعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد خدمات سفر نوروزی شهرداری اصفهان به مناسبت ایام نوروز 1402 در باغ غدیر اجرایی خواهد کرد، طرح«بازی»است.

وی افزود: پروژه بازی در نوروز 1402 از سوم لغایت 11 فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و در راستای ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها و کودکان و نوجوانان اجرایی خواهد شد.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اضافه کرد: برنامه نوروزی بازی در باغ غدیر اصفهان، از ساعت 14 الی 17 یا 18 عصر بصورت رایگان برای عموم شهروندان و مسافران نوروزی برگزار خواهد شد.

بعیدی اظهار کرد: این برنامه یکی از برنامه های ستاد نوروزی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان در نوروز پیش رو است.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این پروژه مجموعه ای از بازی های مختلف شامل بازی های سنتی، رومیزی، ابر بازی، بازی‌های ورزشی و جنبشی حرکتی، فکری و سایر سبک های بازی طراحی شده که شهروندان و مسافران نوروزی می توانند با استفاده از این ظرفیت ضمن آشنایی با بازی های مختلف در گذشته و حال شور و شادی را نیز در بین خانواده هایشان ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازی باعث ایجاد انگیزه و روحیه شادابی در بین شهروندان می شود و این طرح نیز برای همه رده‌های سنی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان