مدیرکل مدیریت بحران قم: مردم کنار رودخانه‌ها اتراق نکنند

با توجه به آغاز تعطیلات و موج سفرها از مردم درخواست داریم نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند و در صورت عدم ضرورت در زمان مذکور از حضور در محورهای بارانی و لغزنده بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران قم از صدور هشدار نارنجی بارش باران توسط اداره کل هواشناسی استان خبر داد و گفت: مردم مطلقا کنار رودخانه‌های استان قم اتراق نکنند.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم ، محسن اوروجی دراین زمینه اظهار داشت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی از امشب تا اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق، در نقاط مستعد بارش تگرگ، وزش باد شدید را خواهیم داشت که توصیه اکید مدیریت بحران به مردم این است که مطلقا از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی در ادامه نسبت به لغزندگی معابر و جاده‌ها و همچنین کاهش دید نیز هشدار داد و گفت: با توجه به آغاز تعطیلات و موج سفرها از مردم درخواست داریم نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند و در صورت عدم ضرورت در زمان مذکور از حضور در محورهای بارانی و لغزنده بپرهیزند.

کارشناس هواشناسی قم با اشاره به ورود سامانه بارشی از امشب به قم ، تحویل سال جدید در این استان را همراه با بارش ذکر کرد.

محمدرضا قاضی ادامه داد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با ادامه فعالیت موج بارشی، آسمان ابری و در بیشتر ساعات با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

به گفته قاضی، روز چهارشنبه اوج فعالیت این سامانه است و بارش شدت می‌گیرد که برای ارتفاعات استان به‌ویژه مناطق غربی از جمله بخش خلجستان دما صفر درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده‌است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان