پیام احساساتی آنتونلا: همه عاشقت هستیم لئو

آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، با انتشار پستی احساسی در صفحه اینستاگرامش بار دیگر از این بازیکن و قهرمانی‌اش در جام جهانی تمجید کرد.

پیام احساساتی آنتونلا: همه عاشقت هستیم لئو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجشنبه شب جشن بزرگی در آرژانتین برپا بود و فوتبال‌دوستان این کشور با حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی دوستانه برابر پاناما، جشن قهرمانی این تیم در جام جهانی 2022 قطر را هم برگزار کردند.

مراسم مفصلی پیش از برگزاری این بازی برگزار شد و پس از پایان این دیدار که با پیروزی 0-2 شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید و مسی موفق شد گل دوم تیمش را روی یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر برساند تا به رکورد هشتصد گل زده در دوران حرفه‌ای فوتبالش برسد، این ستاره آرژانتینی با در دست داشتن جام قهرمانی به همراه سایر بازیکنان این تیم دور ورزشگاه چرخید و به شادی مشغول شد.

روکوزو هم به همراه سه پسرش در کنار مسی حضور داشت و بار دیگر با ژست و تیپ خاص و زیبای خودش توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و هواداران تیم ملی آرژانتین را به خود جلب کرد.
او شب گذشته پستی را درباره این بازی و لحظات به یاد ماندنی جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در خاک این کشور منتشر کرد.

آنتونلا در صفحه اینستاگرامش نوشت: «عشق به توپ، عشق به کشورت و عشق به مردمت. عشقی که به تیمت که حالا تبدیل به گروهی از دوستانت شده‌اند داری. عشقی که سه برابر آن به همه کسانی برمی‌گردد که می‌توانند این انرژی خاص که تو با آن کارت را انجام می‌دهی درک کنند. عشق، لذت و احساساتی مشترک. همه این‌ها و احساسات بسیار بیشتری که شب گذشته تجربه کردیم. بی‌نهایت از تو ممنونم. لئو مسی! ما عاشقت هستیم.»

1835387

مسی هم با انتشار تصاویری از جشن قهرمانی‌ای که در حضور تماشاگران آرژانتینی برگزار شد نوشت: «بارها تصور کردم که بازگشت به کشورم به عنوان قهرمان جهان چطور خواهد بود اما حالا کلامی برای توصیف احساساتم ندارم. بسیار از همه مردم برای این عشق سپاسگزارم... این روزها خیلی خیلی خاص هستند و من فقط می‌توانم به شما بگویم که بی‌اندازه از دیدن لذت بردن مردم آرژانتین و جشنی که آن‌ها برای موفقیتی دیگر که به همه تعلق دارد می‌گیرند خوشحال هستم. از همه شما ممنونم!!!»

1835388

بیشتر بخوانید:

251254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان