سورپرایز بزرگ اپل برای دارندگان آیفون

دیجیاتو نوشت: خبرنگار بلومبرگ می‌گوید اپل می‌خواهد تعدادی از قابلیت‌های مورد انتظار کاربران را به iOS ۱۷ اضافه کند.

سورپرایز بزرگ اپل برای دارندگان آیفون

اپل احتمالاً نزدیک به دو ماه دیگر از iOS 17 رونمایی می‌کند؛ سیستم‌عاملی که در ابتدا گفته شده بود تغییرات بزرگی نسبت به نسخه قبلی‌اش نخواهد داشت. اما حالا گزارشی جدید می‌گوید کوپرتینویی‌ها در فرایند توسعه سیستم‌عامل iOS 17، تغییر استراتژی داده‌اند و چند ویژگی جذاب را به آن اضافه خواهند کرد.

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در ژانویه 2023 گفته بود که iOS 17 نسبت به نسخه‌های قبلی این سیستم‌عامل، به‌روزرسانی چندان بزرگی نخواهد بود. گورمن علت این موضوع را تمرکز کوپرتینویی‌ها روی هدست واقعیت ترکیبی عنوان کرده بود. حالا خبرنگار بلومبرگ می‌گوید اپل تغییر استراتژی داده است.

بیشتر بخوانید:

سیستم‌عامل iOS 17 با چند ویژگی جذاب از راه می‌رسد

سورپرایز بزرگ اپل برای دارندگان آیفون

مارک گورمن در جدیدترین گزارش خود به تغییر استراتژی اپل اشاره کرده و گفته است که اپل چندین ویژگی جدید به iOS 17 اضافه می‌کند:

«زمانی که اپل تصمیم به توسعه iOS 17 گرفت، تفکر اولیه این بود که یک آپدیت بهبوددهنده باشد، یعنی آپدیتی که بیشتر روی رفع باگ و بهبود عملکرد تا افزودن ویژگی‌های جدید تمرکز داشته باشد. اپل با این تفکر امیدوار بود که مشکلات iOS 16 تکرار نشود. iOS 16 یک آپدیت جاه‌طلبانه بود که باگ‌های اولیه زیادی داشت. اما در ادامه و در فرایند توسعه، استراتژی تغییر کرد. حالا انتظار می‌رود iOS 17 چند ویژگی جذاب داشته باشد. حالا هدف این نرم‌افزار با اسم رمز Dawn، ارائه ویژگی‌هایی است که بیشترین درخواست را از سوی کاربران داشته‌اند.»

همانند نسخه‌های قبلی iOS، انتظار می‌رود در ماه ژوئن شاهد معرفی iOS 17 در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2023 باشیم. طبق شایعات، این رویداد در 5 ژوئن (15 خردادماه) برگزار خواهد شد. پس از معرفی، باید شاهد انتشار نسخه بتای توسعه‌دهندگان و عمومی این سیستم‌عامل باشیم تا اینکه در فصل پاییز و همزمان با ورود آیفون‌های جدید به بازار، نسخه پایدار iOS 17 در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد. یکی از تغییرات مورد انتظار این نسخه، امکان سایدلودینگ اپ‌ها و پشتیبانی از اپ استورهای شخص‌ثالث است.

58321

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان