ادعایی که جنجالی شد؛ ایران و روسیه تبانی کردند؟

مهر نوشت: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ادعای تبانی در بازی دوستانه این تیم مقابل ایران را رد کرد و آن را غیر ممکن دانست.

ادعایی که جنجالی شد؛ ایران و روسیه تبانی کردند؟

تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در روز سوم فروردین در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی 1 - 1 به پایان رسید.

در این بازی ابتدا روسیه با یک ضربه پنالتی از ایران پیش افتاد و در ادامه تیم ملی کشورمان موفق شد از روی نقطه پنالتی توسط مهدی طارمی به گل تساوی برسد.

تیم ایران در این مسابقه موقعیت‌های زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما بی دقتی ملی پوشان باعث شد تا روسیه همان یک گل را از تیم کشورمان دریافت کند.

پس از این مسابقه، خبرنگاری از ایران در گفتگو با یکی از رسانه‌های روسیه ادعای عجیبی را مطرح و اعلام کرد نتیجه این مسابقه از قبل تعیین شده بوده است. این ادعا که در واقع اتهام تیم‌های روسیه و ایران به تبانی برای کسب نتیجه تساوی بوده، در روسیه بازتاب گسترده‌ای یافت.

«آندری کانچلسکیس» هافبک سابق تیم ملی روسیه به این اتهام واکنش نشان داد و تاکید کرد که چنین چیزی غیر ممکن است.

کانچلسکیس گفت: بعید است که نتیجه بازی تیم‌های ملی روسیه و ایران از قبل مشخص شده باشد. چرا باید چنین کاری کنیم؟ دو تیم که برای رسیدن به جام جهانی تلاش نمی‌کردند.

وی افزود: زمانی که من بازی می‌کردم، بعضی از مسابقات نمایشی بود و نتیجه 5 - 5 می‌شد. اینجا بازی با تساوی 1 - 1 تمام شد. شاید اگر بازی ایران و روسیه 5 - 5 می‌شد می‌توانستم تصور کنم که نتیجه از قبل تعیین شده است.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال روسیه تاکید کرد: وقتی نتیجه 1 بر 1 است، هرگز نمی‌توان در مورد بازی مذاکره کرد. من این را به عنوان فردی به شما می گویم که بازی و مربیگری کرده است و می‌داند که چنین چیزی نیست. این صحبتها هم مزخرف است!

258258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان