طرز تهیه اسموتی زردآلو یک نوشیدنی متفاوت برای روزهای گرم سال

اگر به دنبال یک نوشیدنی فوق العاده هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه اسموتی زردآلو و انواعی از میوه ها آشنا شوید.

طرز تهیه اسموتی زردآلو یک نوشیدنی متفاوت برای روزهای گرم سال

اسموتی های تابستانی با طعم بی نظیر را تنها می توانید در آرگا آموزش ببینید. شما علاقه مندان می توانید در این بخش با طرز تهیه اسموتی زردآلو آشنا شوید که طعم بسیار فوق العاده ای دارد.

برای داشتن انواعی از نوشیدنی های فوق العاده تنها کافی است تا در آرگا همراه ما باشید. شما می توانید در لینک با طرز تهیه اسموتی خیار و اسموتی ریواس آشنا شوید و طعم بی نظیری از آن ها را تجربه کنید.

مواد اولیه اسموتی زردآلو

مواد اولیه:

  • زردآلو: 3 عدد
  • ماست معمولی: 2/3 لیوان
  • مغز گردو: 1/4 لیوان
  • عسل: به مقدار لازم
  • یخ: نصف لیوان

طرز تهیه اسموتی زردآلو:

ابتدا باید زردآلو را بشویید و هسته های آن را خارج کنید. همه مواد ذکر شده را درون مخلوط کن بریزید و خوب مواد را هم زده تا یکدست شود. بعد از اینکه مواد شما یکدست شد و ترکیب نرمی داشتید، می توانید نوشیدنی را در یخچال قرار دهید تا کمی خنک شود.

اسموتی زردآلو و هلو

شما می توانید این نوشیدنی را در لیوان دلخواهتان سرو کنید. برای تزئین می توانید از انواعی میوه های دیگر هم استفاده نمایید. مقداری فندوق پودر شده در این نوشیدنی طعم آن را بی نظیرتر خواهد کرد.

همانطور که مطالعه کردید، طرز تهیه اسموتی زردآلو در کمتر از 5 دقیقه زمان می برد پس این نوشیدنی را در فصل تابستان تهیه کرده و از طعم آن نهایت لذت را ببرید. این نوشیدنی را می توانید با ترکیباتی از دیگر میوه های بهشتی هم تهیه کنید.

اسموتی زردآلو و پرتقال:

شما در صورت دلخواه می توانید، ترکیب ماست را از این نوشیدنی حذف کنید. شما می توانید تنها مقداری برگ زردآلو را به همراه مقداری آب پرتقال درون میکسر ریخته و خوب مخلوط نمایید تا ترکیب نوشیدنی شما آماده سرو شود. در صورت دلخواه نیز می توانید از یک تکه موز استفاده کنید.

اسموتی زردآلو و طالبی:

یک لیوان شیر، 5 عدد زردآلو، کمی شکر و مقداری طالبی خرد شده را درون میکسر ریخته و به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. حالا نوشیدنی را درون یخچال قرار داده تا نوشیدنی سرد و تابستانی شود. حالا می توانید از چند تکه یخ نیز در این نوشیدنی استفاده کنید.

طرز تهیه اسموتی زردآلو

اسموتی زردآلو و هلو:

عطر و طعم بی نظیر این نوشیدنی شما را بی هوش می کند. ترکیب هلو با زردآلو یک ترکیب تابستانی فوق العاده است که جایی تجربه نکرده اید. شما می توانید در این ترکیب از مقداری هم برگ نعنا استفاده کنید.

تهیه انواعی از نوشیدنی های تابستانی کار بسیار ساده ای است. شما می توانید با توجه به ذائقه خودتان انواعی از ترکیب های جدید میوه ها در این نوشیدنی تجربه کنید و از طعم آن لذت ببرید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان