سفارش آنلاین غذا قزوین از رستوران کرمانی

سفارش آنلاین غذا قزوین از رستوران کرمانی

 

قزوین شهری تاریخی است که در زمان حکومت صفویان به مدت 57 سال به عنوان پایتخت ایران شناخته می‌شد. به دلیل قرار گرفتن این منطقه در مسیرهای مهم، داد و ستد زیادی درون آن انجام می‌شد و افراد زیادی به آن سفر می‌کردند. به همین دلیل است که امروز قزوین نسبت به دیگر شهرهای کوچک ایران، پیشرفته‌تر بوده و البته جذابیت‌های گردشگری و اماکن تاریخی زیادی را در خود جای داده است.

سفارش آنلاین غذا قزوین از رستوران کرمانی

در این منطقه ایران تعداد زیادی رستوران، فست‌فود و کافه وجود دارد که هر کدام باکیفیت متفاوتی خدمات خود را به مشتریانشان ارائه می‌دهند. رستوران آرمانی قزوین و رستوران کرمانی قزوین دو مجموعه شناخته‌شده در این شهر هستند. هر دوی این رستوران‌ها مشتریان زیادی دارند و خدمات خود را به صورت حضوری و آنلاین در اختیار مشتریانشان قرار داده‌اند. اما در این مطلب می‌خواهیم سری به رستوران کرمانی بزنیم تا با امکانات، خدمات، منو و کیفیت غذاهایش آشنا شویم. کرمانی با سبک و سیاق ایرانی خود مطمئنا بهترین انتخاب برای ساکنین قزوین و مسافرانی است که به دنبالی فضایی برای صرف غذا می‌گردند.

معرفی رستوران کرمانی قزوین

با ورود به رستوران کرمانی قزوین شاهد، فضایی ساده با دکوری معمول خواهید بود. در واقع محیط این مجموعه تنها برای گذراندن ساعات صرف غذا در نظر گرفته شده و نمی‌توانیم زیبایی خاصی را در آن ببینیم. در مقابل این سادگی، کیفیت غذاهایی که در اختیار مشتریان خود قرار داده در سطح بالایی بوده و هر مراجعه کننده‌ای تنها با یکبار چشیدن طعم آن‌ها جزو طرفداران همیشگی‌اش خواهد شد.

نکته دیگری که کرمانی را در میان رستوران‌های خوب قرار داده، قیمت مناسب غذاهای آن در برابر حجم غذایی است، که سرو می‌کند. به گفته مراجعه کنندگان این غذاخوری، یک پرس غذای رستوران کرمانی، عملا می‌تواند دو نفر را سیر کند و این موضوع باعث شده تا در میان رستوران‌های اقتصادی قرار گیرد.

ویژگی دیگری که در مورد غذاهای رستوران کرمانی باید عنوان کنیم، چرب بودن آنهاست. در این مکان خبری از غذاهای رژیمی و بدون روغن نیست و دانستن این موضوع برای افرادی که رژیم خاصی دارند یا ورزشکاران اهمیت زیادی دارد.

اگرچه در رستوران کرمانی فضای نسبتا خوبی برای صرف غذا در نظر گرفته شده اما در ایام تعطیل این مجموعه کمی شلوغ است. در واقع نارضایتی کمی که در مورد این رستوران ثبت شده به دلیل همین فضای محدود بوده که البته این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای سرویس‌دهی و غذاهای مجموعه است.

در نهایت نیز رفتار خوب پرسنل رستوران کرمانی قزوین و بهداشت محیط سالن، ویژگی‌های مثبت آن را تکمیل کرده و باعث شده تا مراجعه‌کنندگان حس و حال خوبی را در زمان مراجعه به آن داشته باشند.

اطلاعات کامل در مورد رستوران کرمانی قزوین

سفارش آنلاین غذا قزوین از رستوران کرمانی

رستوران کرمانی در محله باغ دبیر قزوین واقع شده و برخی از جاذبه‌های گردشگری مانند آرامگاه حمدالله را می‌توانید در نزدیکی آن ببینید. برای مراجعه به رستوران با ماشین شخصی اپلیکیشن ‌های مسیریاب بهترین گزینه پیش رویتان هستند، در غیر اینصورت با اتوبوس نیز می‌توانید خود را به آن برسانید. کافی است در ایستگاه اتوبوس راه چمن پیاده شوید. اطلاعات زیر مربوط به آدرس و شماره تماس مجموعه است:

  • آدرس: خرمشهر، شاهد، تقاطع بحرانی
  • تلفن: 02833228962

منوی رستوران کرمانی قزوین

منوی رستوران کرمانی، انواع غذاهای ایرانی را در خود جای داده که در کنار پیش غذا، سالاد و نوشیدنی‌های سرد می‌توانید آنها را سفارش دهید. بیشترین سفارش غذا در رستوران کرمانی مربوط به باقالی پلو و ماست و خیار بوده است. موارد زیر شامل بخشی از منوی این رستوران است:

  • انواع پیش غذا: سوپ، ماست و خیار، ماست موسیر، زیتون، سالاد
  • غذای اصلی: چلو جوجه کباب ویژه، چلو کباب وزیری ویژه + 1 سیخ کوبیده، چلو کباب مراکشی ویژه، چلو کباب برگ (فیله) ویژه، جوجه ترش، چلو کباب بختیاری ویژه، کباب ترش، زرشک پلو با مرغ ویژه، قیمه نثار ویژه، باقالی پلو با گوشت ویژه، چلو کباب کوبیده ویژه، باقالی پلو با گردن ویژه و سر دست 4 نفره
  • انواع نوشیدنی: دوغ، دلستر، آب معدنی، نوشابه، موهیتو

خرید آنلاین غذا از رستوران کرمانی قزوین

 

رستوران کرمانی قزوین به جز پذیرش مراجعه کنندگان حضوری، امکان سفارش آنلاین غذا قزوین را نیز به مشتریان خود داده است. اگر شما هم تمایلی به حضور در فضای این مجموعه را ندارید، می‌توانید با ورود به اسنپ فود و جستجوی نام رستوران کرمانی قزوین به صفحه مخصوص آن مراجعه کرده و از میان منوی متنوع آن غذاهای دلخواهتان را انتخاب کنید.

امتیازی که در زمان سفارش آنلاین به شما تعلق می‌گیرد، تخفیفات ویژه اسنپ فود و خود رستوران است که در نهایت از مبلغ نهایی غذا کم خواهد شد. به علاوه قیمت کلیه غذاهای منو و حتی ترکیباتشان را هم می‌توانید در همین بخش ببینید.

اگر شما هم تجربه سفارش آنلاین از این رستوران یا مراجعه حضوری و صرف غذا در فضای آن را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد کیفیت غذا و نوع سرویس‌دهی آن با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان