گلوبال پاور: نیروی مسلح ایران از قدرت‌های برتر نظامی جهان است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:یک پایگاه اطلاع رسانی نظامی در ارزیابی خود ایران را در زمینه‌هایی همچون قدرت ناوگان تانک، پرتاب کننده موشک و راکت و مجموع نیروی نظامی فعال در فهرست ۱۰ کشور برتر جهان قرار داده است.

گلوبال پاور: نیروی مسلح ایران از قدرت‌های برتر نظامی جهان است
  • پایگاه اطلاع رسانی گلوبال فایر پاور در آخرین دسته بندی خود از قدرت‌های برتر نظامی در جهان، ایران را در رده نیروهای مسلح قوی دسته بندی کرده است.

  • به گزارش یاهو نیوز، این پایگاه اطلاع رسانی این ارزیابی را بین 144 کشور و رژیم صهیونیستی انجام داده است. معیارهای این گزارش میزان تجهیزات نظامی، وضعیت مالی و اقتصادی، جعرافیا و منابع موجود است.

  • گلوبال پاور در این ارزیابی خود ایران را در زمینه‌هایی همچون قدرت ناوگان تانک، پرتاب کننده موشک و راکت و مجموع نیروی نظامی فعال در فهرست 10 کشور برتر جهان قرار داده است.

  • در این ارزیابی آمده است که تا ژانویه 2023، ایران بیش از 4000 تانک و بیش از 1000 پرتابگر راکت و موشک داشته است. پرسنل نظامی فعال این کشور با 575000 نفر، هفتمین نیروی نظامی بزرگ در جهان است.

  • این وبگاه تخصصی امتیاز 2712 را به نیروهای مسلح ایران داده است. آمریکا، چین و روسیه بالاترین رتبه را در این رده بندی دارند. ارتش هند نیز در جایگاه چهارم این رده بندی قرار گرفته است. ارتش عربستان در این رده بندی در جایگاه بیست و دوم و نظامیان رژیم صهیونیستی در جایگاه هجدهم، یک پله پایین‌تر از ایران قرار دارند.

  • این گزارش در حالی منتشر شده که در روزهای گذشته یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از قدرت نیروی دریایی ایران به شدت اظهار نگرانی کرده و گفته بود ایران در زمینه می‌تواند به تهدیدی جدی در منطقه برای موجودیت رژیم صهیونیستی و متحدانش تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان