کشف دو توله خرس از یک اتوبوس مسافربری/ عکس

ایسنا نوشت: رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست گناباد از کشف دو توله خرس سیاه بلوچی در یکی از اتوبوس‌های مسافربری در این شهرستان خبر داد.

کشف دو توله خرس از یک اتوبوس مسافربری/ عکس

محمد یوسف‌نژاد اظهار کرد: این دو توله خرس سیاه بلوچی صبح امروز توسط نیروهای ایست و بازرسی شهید سالاری گناباد از یک اتوبوس مسافربری کشف شد که بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان در محل حضور یافته و هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

وی تصریح کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل و سازمان حفاظت محیط‌زیست و دستگاه قضایی این دو توله خرس سیاه بلوچی هم اکنون در حال برگرداندن به زیستگاه اصلی‌شان سیستان و بلوچستان هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست گناباد خاطرنشان کرد: متخلفین با دستور دادستان شهرستان گناباد بازداشت و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و اتوبوس نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری از محور سیستان به بلوچستان به سمت مشهد در حرکت بوده است، گفت: بررسی‌های بیشتر در این خصوص ادامه دارد و به زودی اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

یوسف نژاد در پایان ضمن تقدیر از نیروی انتظامی ایست و بازرسی شهید سالاری گناباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف مبنی بر شکار، نگهداری پرندگان، قاچاق حیوانات و پرندگان موضوع را به اداره حفاظت محیط‌زیست اطلاع دهند تا این اداره به فوریت اقدامات لازم برای برخورد با متخلفان را در دستور کار خود قرار دهد.

کشف دو توله خرس از یک اتوبوس مسافربری/ عکس

233233

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان