متن برای سالگرد فوت برادر با جملات های سوزناک و زیبا

همانطور که می دانید یکی از اتفاقات تلخ در زندگی مرگ عزیزان می باشد که به مناسبت سالگرد فوت برادر متن و جملات نابی وجود دارد به همین خاطر، در این مقاله مجموعه ای از متن برای سالگرد فوت برادر را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

متن برای سالگرد فوت برادر با جملات های سوزناک و زیبا

از دست دادن برادر درد بزرگی است و تسلیت گفتن به کسی که یک سال از فوت برادرش گذشته است کار آسانی نیست که با ارسال جملات ناب می توانید سالگرد فوت برادرشان تسلیت گفته و در غم آن ها شریک شوید بنابراین، اگر شما نیز به دنبال متن برای سالگرد فوت برادر هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

"مجموعه

مجموعه ای از متن برای سالگرد فوت برادر

در مورد فوت برادر جملات نابی گفته شده است که به مناسب سالگرد فوت برادر می توانید از آن ها استفاده کنید از این رو، در ادامه مطلب مجموعه ای از جملات سالگرد برای فوت برار را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم تا بتوانید از بین آن ها جملات مناسبی را انتخاب کرده و به دوستان و آشنایان تسلیت بگویید.

متن برای سالگرد فوت برادر با مفاهیم ناب

متن سالگرد فوت برادر با مفاهیم ناب

 

دلم تنگ است برای برادری که

پشت حرف هایش…

پشت نوازش هایش…

پشت سرزنش هایش…

پشت تمام نگاه‌های معنی دارش …

پشت لبخند‌های پراز رازش …

و حتی پشت سکوتش…

عشقی بود پنهان‌تر از تمام محبت‌های دنیا

به یاد تمام برادران آسمانی،

سالروزعروج ناباورانه برادر عزیزم را به سوگ می‌نشینم…

******

در این دنیای فـانـی پـر به پرواز رفت

برادر از داغ برادر دردمند و بیمار رفت

من مانده ام و دنیایی پر از ماتم او

که خورشیدم نیامده بر سر دیوار، رفت

******

برای هر اتفاقی می‌توان پاسخی یافت

جز برای رفتن‌های نابهنگام …

شاید رفتن خود پاسخ یک اتفاق است

و هیچکس نمی‌داند جز آنکه رفته است!

برای برادر عزیز سفرکرده‌ام …

*******

سالگرد وفات برادر به عنوان یک ماتم کده ای به حساب می آید که غم و غصه فراق این عزیز از دست رفته تا سالیان سال روی دوش پدر و مادر آن خانواده و اعضای درجه یک آن هاست. یک سال غم بار گذشت و اندوه آن تا سالیان سال همچنان روی دوش ماست.

*******

متن سالگرد فوت برادر با مفاهیم ناب

جملات سالگرد فوت برادر با مفاهیم ناب

در سالگرد رفتن برادر عزیزم،

از کسی سخن می‌گویم

که دوست داشتنش اندازه نداشت،

وقتی تمام کشور وجودم، سرزمین حکمرانی اش بود…

*******

برادر جان هیچ فکر کردی که در دوری و فراق تو چه بلایی بر سر ما می آید که این گونه ما را بی یار و یاور گذاشتی و رفتی؟!!!! خیلی زود پشت ما را خالی کردی و با رفتن تو در این خانه کمر ما را شکستی إن شاءالله ایزد منان علو درجات خود را شامل حال شما کند و شما را به مراتب بالای بهشت برین خود جای دهد.

*******

اندر غم های بی انتهایی که در هر خانه و کاشانه ای ممکن است دیر یا زود زندگی هر خانواری را به روز سیاه بکشاند؛ غم از دست دادن برادر در هر خانواری است. سالگرد وفات برادر شما را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند او را جزء مخلصان راه خویش قرار دهد و روحش را شاد گرداند.

*******

برادر کوه غیرت است. سالگرد وفات غیور مردان بزرگ همیشه غم انگیز و توأم با درد و آه سوزناکی است. امروز نیز سالگرد وفات برادر عزیز و غیور ماست که إن شاء الله تعالی خداوند روح او را شاد و خرسند سازد. یادش نیز با تمامی اعمال و کردار نیک خود در این دنیا برای همیشه ماندگار است.

*******

برادر عزیزم دلم برایت تنگ شده است..

تنگ که می‌گویم، نه مثل تنگی پیراهن…

دلتنگی من، شبیه حال نهنگی است که

به جای اقیانوس او را در تنگ ماهی انداخته‌اند…

دلم برایت تنگ شده است…

این یعنی ریه‌های من،

دم و بازدم نفس‌های تو را کم آورده‌اند…

*******

برادر پس از پدر پشتوانه ای بسیار قوی و مستحکم در هر خانه ای است که رفتن آن می تواند زندگی هر کسی را از هم بپاشد. خداوندا تو را به لطف و کرمت قسم برادر ما را در مراتب بالای بهشت برین خود برگزین. روحش شاد و یادش گرامی باد.

*******

متن ناب سالگرد فوت برادر

جملات ناب سالگرد فوت برادر 

ای کاش قدر عزیزان را بیشتر بدانیم. عزیزان دنیا دو روز است. روزی هم آید که ما هم از این دنیا رخت بربندیم و برای همیشه با دنیا و آدم هایش وداع گوییم. یک سال از غم فقدان برادر ما گذشته است. یکسالی که برای ما به اندازه سالیانی دراز گذشت.

*******

برای هر اتفاقی می‌توان پاسخی یافت

جز برای رفتن‌های نابهنگام …

شاید رفتن خود پاسخ یک اتفاق است

و هیچکس نمی‌داند جز آنکه رفته است!

برای برادر عزیز سفرکرده‌ام …

*******

درگذشت برادر بزرگ شما و پدر همه ما را خدمت شما و تمامی بستگان دور و نزدیک تسلیت می گویم. روحش شاد و یادش برای همیشه در ذهن و فکر همه ما گرامی باد.

*******

برادر بعد از پدر به تنهایی معنای غیرت را در کانون خانواده یدک می کشد. بعد از وی باید به چه کسی تکیه کرد؟ سالگرد فوت برادر، کوه غیرت، نماد صبر و مقاومت فرا رسیده است. مسئله ای که هنوز برای نه تنها من، بلکه هیچ یک از ما هضم شدنی نیست. خدایا به این پدر و مادر پیر و فرتوت ما صبری ارزانی دار که بتوانند دوری این عزیز از دست رفته را تحمل کنند. روحش پاک و یادش گرامی باد.

*******

برادر بعد از پدر می تواند به عنوان یک کوه یا پشتوانه ای به شمار آید که می توان به آن تکیه کرد. سالگرد فوت برادر فرارسیده است. درست یک سال غمبار که با آه و سوز و درد گذشت. برادر عزیز سالگرد وفاتت را تسلیت عرض می کنم. امیدوارم که خداوند روح شما را با روح ائمه اطهار محشور گرداند. روحت شاد و یادت گرامی باد.

*******

متن سالگرد فوت برادر

سما دوستان عزیز در صورت تمایل با کلیک بر روی تسلیت فوت مادر بزرگ و متن سالگرد فوت عمو می توانید جملات نابی را مطالعه کنید و همچنین در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان