ترافیک سنگین در جاده های مازندران

در محور هراز و مسیر جنوب به شمال در حدفاصل امامزاده هاشم تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو ترافیک سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار درباره ریزش سنگ در محورهای کوهستانی گفت: ترافیک در محورهای مازندران سنگین است و مسافران نیز از توقف در محورهای کوهستانی خودداری کنند.
 
به گزارش تسنیم، سرهنگ یدالله جهان تاب، رئیس پلیس راه  مازندران در جمع خبرنگاران از یک‌طرفه شدن جاده چالوس از طرف تهران به مازندران خبر داد و اظهار داشت: محور چالوس در مسیر شمال به جنوب  از ساعت 8 صبح  سه‌شنبه  با اعمال محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب در محدوده مرزن آباد یک‌طرفه شده است.
 
وی افزود: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه ترافیک در محور چالوس مسیر محدوده گرماب و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین است گفت: ترافیک در آزادراه تهران - شمال محدوده عوارضی و سولقان تا تونل شماره 12، و همچنین محدوده تونل‌ 17 و 18 و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله سنگین است.
 
جهان‌تاب با تاکید بر هشدار هواشناسی و خطر ریزش سنگ، افزود: در محور هراز و مسیر جنوب به شمال در حدفاصل امامزاده هاشم تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو ترافیک سنگین است.
 
وی درباره ترافیک در محور فیروزکوه نیز عنوان کرد: در مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند ترافیک سنگین بوده و از رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های ماموران توجه داشته باشند و از سرعت زیاد و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.
 
رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه احتمال ریزش سنگ از کوه وجود دارد، خاطرنشان کرد: خودرو‌ها در کنار جاده‌ها توقف نکنند و هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران و جاری شدن سیلاب، را جدی بگیرند و از توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان