گلایه فاطمه حمامی از حواشی اخیر دیدار با رونالدو

دختر هنرمند ایرانی به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

گلایه فاطمه حمامی از حواشی اخیر دیدار با رونالدو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته اخباری مبنی بر شکایت از کریستیانو رونالدو پس از دیدار با فاطمه حمامی در رسانه‌های خارجی مطرح شد.

این موضوع واکنش دختر هنرمندی ایرانی را در پی داشت و او پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرد:

«با عرض سلام ‌و ‌احترام خدمت همه ‌مخاطبین و تمامی رسانه های عزیز داخلی و ‌خارجی
متاسفانه مدتی است که افرادی بدون هیچ‌ دلیلی حواشی بسیاری ایجاد کردند که چرا کریستیانو رونالدو من را بغل کرده و به دنبال شکایت سرخورد از این شخصیت ورزشی محبوب جهان هستند. باید به عرضتان برسانم من ‌وخانواده ام هیچ‌گونه ناراحتی و شکایتی نسبت به این‌ موضوع نداشته و ‌نداریم و رونالدو با حس انسان‌دوستانه و صمیمیت و ‌بردارانه من را بغل کرده و این نشانه محبت و شرافت و انسانیت اوست. من از طریق همین صفحه رسمی خودم تمام اخبار مربوط به شکایت از رونالدو را کاملا رد وتکذیب می‌کنم و از صمیم قلبم رونالدو را دوست دارم و برایش از خدا بهترینهارو می‌خوام. نیت و ذاتش پاکه و از خدا هم‌ ممنونم‌ که آرزوی من را برآورده کرد.
لطفا کشور ایران رو به خاطر حواشی بیخود و نامربوط زیر سوال نبرید.
آدم عاقل وکیل وصی نمیخواد. شما اگر دلسوز من ‌بودید این سالها کجا بودید که یک ورزشکار با شرافت و خیر منو از روی مهر و محبتش بغل کرده و ‌شما بهتون برخورده. شما اگر غیرت داشتی به جای اینکه نظر من ‌وخانواده من رو بپرسی پیگیر شکایتی نمیشدی که باعث رنجش من هم بشی.خدا ازتون نگذره که هم منوناراحت کردید هم آبروی‌ رونالدورو ‌میبرید.
امیدوار بود آدمی به خیر کسان
مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان»

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان