بازگشت سقف ذخیره بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومانی به دوران پیش از کرونا

اکنون با توجه به اینکه دو سال از مهار موفق کرونا در کشور می‌گذرد، مدت زمان ذخیره سهمیه بنزین به همان میزان ۶ ماهه پیش ازدوران کرونا بازگشته و سهمیه بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومانی تا ۶ ماه قابلیت ذخیره در کارت‌های سوخت را دارد.

به اطلاع مردم شریف ایران می رساند، در دوره شیوع کرونا و محدودیت‌های اجباری سفرها، مدت زمان ذخیره سهمیه بنزین 1500 تومانی از 6 ماه به 9 ماه افزایش یافت تا پس از پایان محدودیت‌های کرونایی هموطنان گرامی بتوانند از سهمیه سوخت خود به نحو ممکن استفاده کنند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اکنون با توجه به اینکه دو سال از مهار موفق کرونا در کشور می‌گذرد، مدت زمان ذخیره سهمیه بنزین به همان میزان 6 ماهه پیش ازدوران کرونا بازگشته و سهمیه بنزین یارانه‌ای 1500 تومانی تا 6 ماه قابلیت ذخیره در کارت‌های سوخت را دارد.
 
ضمنا با توجه به افزایش 5 درصدی سفر با خودروهای شخصی، به منظور مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از مهاجرت کارت‌های سوخت به استان‌های مرزی، سهمیه بنزین 3 هزار تومانی از 150 لیتر در ماه به 100 لیتر تغییر یافته است .
 
تاکید این نکته نیز لازم است که سهمیه 60 لیتری بنزین یارانه ای 1500تومانی، بدون تغییر به همان میزان باقی مانده و با رد هرگونه شایعه افزایش قیمت بنزین، اعلام می‌شود تصمیمی برای تغییر قیمت بنزین گرفته نشده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان