همبازی کریستیانو رونالدو با استقلال به توافق رسید! (+فیلم)

سرانجام یکی از بازیکنانی که جواد نکونام بلافاصله پس از حضورش در استقلال روی گرفتن او تاکید داشت، با این باشگاه به توافق رسید و به زودی برای انجام آزمایش‌های نهایی و ثبت قراردادش مسافر تهران خواهد شد.

استقلال در مهلت نقل و انتقالات زمستانی با ملی‌پوش ازبکستانی به توافق رسید و سرانجام با او قرارداد بست.

به گزارش خبرورزشی، سرانجام یکی از بازیکنانی که جواد نکونام بلافاصله پس از حضورش در استقلال روی گرفتن او تاکید داشت، با این باشگاه به توافق رسید و به زودی برای انجام آزمایش‌های نهایی و ثبت قراردادش مسافر تهران خواهد شد.

جلال الدین ماشاریپف بازیکن تیم ملی ازبکستان که تا همین چند روز قبل نمایش او را در قطر 2023 می‌دیدیم، با استقلالی‌ها توافق کرده و قرار است در نیم فصل دوم پیراهن آبی را بر تن کند.

ماشاریپوف به واسطه بازی در لیگ امارات و عربستان کاملاً با فضای فوتبال خاورمیانه آشناست و اتفاقاً در کنار یکی از فوق ستاره‌های فوتبال جهان هم بازی کرده است.

این بازیکن ازبکستانی 2 سال در عضویت باشگاه النصر عربستان بود و ماه‌های پایانی حضورش در این تیم با اوایل دوره النصری شدن کریستیانو رونالدو متقارن گردید به همین خاطر آنها چند بار همراه با یکدیگر در لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان رفتند. اتفاقی که قطعاً خاطره خوبی برای این ملی‌پوش ازبکستانی بر جای گذاشته است.

دو پاس گل جلال الدین ماشاریپوف خرید جدید استقلال برای تیم ملی ازبکستان در جام ملت های آسیا 2023

با این حال ماشاریپوف که شماره 7 النصر را به رونالدو تقدیم کرده بود، مجبور شد خیلی زود از جمع شوالیه‌ها جدا شود.

نکته دیگر اینکه بازیکن جدید استقلال چند ماه دیگر در ورزشگاه آزادی باید همراه با تیم ملی کشورش در چارچوب پیکارهای انتخابی جام جهانی مقابل ملی‌پوشان کشورمان و امیر قلعه‌نویی صف‌آرایی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان