۱- چنانکه می دانید ما انسانها مامور به تکلیف هستیم مثل تکالیف نماز و روزه و حجاب نیز یکی از تکالیف شرعی است

 

 1- چنانکه می دانید ما انسانها مامور به تکلیف هستیم مثل تکالیف نماز و روزه و حجاب نیز یکی از تکالیف شرعی است. تکالیف شرعیه هرگاه با تمام و کمال و با رعایت تمام شرایط و حد و حدود آن انجام شود بیشتر مورد رضایت و خوشنودی پروردگار متعال خواهد بود، چنانکه رسول اکرم(ص) نیز توصیه نموده اند. بنابراین چادر حجاب کامل و برتر است و قطعا این حجاب بیشتر مورد رضایت پروردگار و خوشنودی پیشوایان دین می باشد.

2- کسانی که فکر می کنند با خودآرایی و خودنمایی زودتر ازدواج می کنند سخت در اشتباهند و این موضوع را در قالب یک مثال توضیح می دهیم، اساسا کسانی که به دنبال میوه مرغوب و سالم هستند و می گویند میوه سردرختی می خواهیم و هرگز از میوه هایی که پای درخت ریخته استفاده نمی کنند چون ممکن است بارها زیر پا مانده باشد یا گرد و غبار عابرین برروی آنها نشسته باشد. اما میوه هایی که بردرخت باقیمانده است از یک احترام ویژه برخوردار است و قیمت بالایی نیز دارند.

دخترانی که خود را می آرایند و خودنمایی می کنند در حقیقت از ارزش و قیمت خود می کاهند.

اما زنان و دخترانی که گوهر عفاف خود را در صدف پاکدامنی و تقوا حفظ می کنند گرامی ترند و همیشه خداوند متعال در روزهای سخت زندگی برای آنها راه برون رفت قرار می دهد چنانکه قرآن کریم می فرماید: من یتق الله یجعل له مخرجا . 



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان