مارک رافلو بازیگر معروف هالیوود خواستار آتش بس پایدار در غزه

مارک رافلو خواستار آتش‌بس در بمباران فلسطینی‌ها در غزه شد.

مارک رافلو در مراسم اهدای جوایز انجمن کارگردان‌های آمریکا، خواستار آتش‌بس پایدار به جای بمباران مداوم، در غزه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، مارک رافلو خواستار آتش‌بس در بمباران فلسطینی‌ها در غزه شد.

وی شنبه شب در حالی در مراسم اهدای جوایز انجمن کارگردان‌های آمریکا حضور پیدا کرد که روی یقه‌اش نشانه «نیلوفرهای صلح و هنرمندان برای آتش‌بس» را زده بود.

وی در مصاحبه‌ای با ددلاین گفت هنرمندان خواستار آتش‌بس دایمی در غزه هستند. رافلو در ادامه گفت: « 27 هزار فلسطینی کشته شده‌اند، پس این بمباران اثر ندارد، ما که راه خود را به سوی صلح بمباران نمی‌کنیم. تنها چیزی که باید گفت این است که فرصت دادن به آتش بس چه اشکالی دارد؟ ما در حال حاضر یک میلیون پناهنده در مرز رفح داریم که در انتظار موج بمباران دیگری هستند، در حالی که در حال حاضر 400 هزار نفر از گرسنگی در آستانه مرگ هستند و اجازه ورود هیچ کمک بشردوستانه‌ای برای ورود به آنجا داده نمی‌شود.

بنابراین ما از رهبران جهان به ویژه بایدن می‌خواهیم به دنبال آتش بس، آن هم یک آتش بس پایدار به جای بمباران مداوم، تشدید خشونت و آنچه که به زودی به یک جنگ منطقه‌ای تبدیل خواهد شد، باشند. باید خواستار صلح باشیم وگرنه خودمان هم به جنگ در منطقه کشیده می‌شویم.»

رافلو گفت نمی‌خواهد در طول مراسم اهدای جوایز در این باره صحبتی بکند زیرا این شب واقعاً شب یورگوس است.

این بازیگر در این مراسم روی صحنه، یورگوس لانتیموس کارگردان فیلم «بیچارگان» را که خود از گروه بازیگرانش بود، به عنوان یکی از نامزدهای انجمن کارگردان‌ها برای دریافت جایزه امسال معرفی کرد. در این فیلم رافلو در نقش دانکن ودربرن نقش آفرینی می‌کند که یک شخصیت شوخ است.

رافلو به زودی با فیلم «میکی 17» ساخته جدید بونگ جون هو که با اقتباس از یک رمان علمی تخیلی به نام «میکی 7» نوشته ادوارد اشتون ساخته شده، دیده خواهد شد. تاریخ اکران فیلم به تازگی به تعویق افتاده است، اما رافلو درباره نقش خود در این فیلم گفت: «میکی 17» از آن نوع فیلم‌های علمی تخیلی فضایی دیوانه کننده است و من فرمانده یک کشتی استعمارگر هستم که به فضا می رود.

در این فیلم رابرت پتینسون، تونی کولت و استیون یون نیز ایفای نقش می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان