ترامپ بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا شد

پایگاه آمریکایی آکسیوس گزارش داد، یک مطالعه برگزار شده با مشارکت دو دانشگاه آمریکایی که با پرسش از ۱۵۴ تن از متخصصان ریاست جمهوری آمریکا شامل اعضای سابق و کنونی «انجمن علوم سیاسی آمریکا» صورت گرفت، دونالد ترامپ را به‌عنوان بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا مشخص کرد.

دونالد ترامپ در یک رده‌بندی از روسای جمهور تاریخ آمریکا که از سوی ده‌ها تاریخدان صورت گرفته، به‌عنوان بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در قعر جدول قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، پایگاه آمریکایی آکسیوس گزارش داد، یک مطالعه برگزار شده با مشارکت دو دانشگاه آمریکایی که با پرسش از 154 تن از متخصصان ریاست جمهوری آمریکا شامل اعضای سابق و کنونی «انجمن علوم سیاسی آمریکا» صورت گرفت، دونالد ترامپ را به‌عنوان بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا مشخص کرد.

در این مطالعه از پاسخگویان خواسته شد به تمامی روسای جمهور تاریخ آمریکا از زمان ریاست جمهوری جورج واشنگتن تاکنون از صفر تا 100 نمره بدهند.

در این رده‌بندی، آبراهام لینکلن با میانگین نمره 95 در صدر قرار گرفت. تاریخدان‌هایی که این در این مطالعه شرکت کردند به جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا میانگین نمره 62.66 را دادند که باعث شد او در جایگاه چهاردهم، دو پله بالاتر از رونالد ریگان، قرار بگیرد.

ترامپ بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا شد

میانگین نمره‌ای که در این مطالعه به ترامپ داده شد 10.92 بود که او را در جایگاه چهل و پنجم قرار داد.

رده‌های دوم تا دهم این مطالعه را فرانکلین دی. روزولت، جورج واشنگتن، تئودور روزولت، توماس جفرسون، هری ترومن، باراک اوباما و دوایت آیزنهاور به خود اختصاص دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان