ریزش بورس برای سومین روز متوالی

امروز (سه شنبه ۸ اسفند) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۴ هزار واحد ریخت.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش 4 هزار و 32 واحدی به 2 میلیون و 45 هزار و 751 واحدی رسید و برای سومین روز متوالی در هفته جاری، نزولی شد.
 
به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با 3 ریزش هزار و 243 واحدی به عدد 709 هزار و 227 واحدی رسید.
 
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به 70 همت و 982 میلیارد تومان رسید و تعداد 280 هزار 610 معامله مورد دادوستد قرار گرفت.
 
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های تاپیکو، سدشت، شپنا، خودرو و وبملت بیشترین تاثیر بر افت و نماد‌های وپارس و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران داشتند.
 
شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات بازار سرمایه با ریزش 83 واحدی در ارتفاع 24 هزار و 303 واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به 13 همت و 423 میلیارد تومان رسید و تعداد 279 هزار و 280 معامله مورد دادوستد قرار گرفت.
 
گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های بپاس، وسپهر و غصینو بیشترین تاثیر بر افت و نماد‌های انتخاب، آریا، مادیرا و و حسینا بیشترین تاثیر بر صعود شاخص کل فرابورس ایران داشتند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان