اعلام ترکیب سپاهان مقابل استقلال

سپاهان از دقایقی دیگر در بازگشت به مسابقات لیگ برتر پس از دو بازی معوقه مقابل تراکتور و ذوب آهن که در آینده برگزار می‌شود، در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال صف آرایی می‌کند و مورایس به دنبال پایان دادن به ۵ شکست پیاپی در تهران است که برای او بسیار خوش یمن است.

ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را مقابل استقلال آرایش داده که در روز غیبت محمد کریمی به دلیل مصدومیت شاهد بازگشت رضا اسدی به ترکیب اصلی هستیم.

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان از دقایقی دیگر در بازگشت به مسابقات لیگ برتر پس از دو بازی معوقه مقابل تراکتور و ذوب آهن که در آینده برگزار می‌شود، در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال صف آرایی می‌کند و مورایس به دنبال پایان دادن به 5 شکست پیاپی در تهران است که برای او بسیار خوش یمن است.

در روزی که محمد کریمی مهم‌‌ترین غایب طلایی پوشان اصفهانی در ورزشگاه آزادی به شمار می‌رود، ترکیب 11 نفره این تیم به شرح زیر است 

 

*خط دفاع ودروازه بدون تغییر ویژه

در خط دروازه مثل همیشه پیام نیازمند بازی می‌کند و قلب خط دفاعی با دانشگر و یزدانی آرایش داده شده است. رامین و میلاد هم دو مدافع چپ و راست سپاهان هستند. 

 

*کمربند میانی بدون کاپیتان

یک خط جلوتر در روزی که محمد کریمی کاپیتان اثرگذار سپاهان به دلیل مصدومیت به این مسابقه نرسیده و قربانی هم به عنوان یکی از بازیکنان ثابت این بخش به تازگی از اردوی طلایی پوشان جدا شده، برایان دابو، امید نورافکن و محمدجواد حسین‌نژاد مثلث میانی سپاهان را تشکیل می دهند.

 

*بازگشت اسدی به خط هجومی 

در نهایت به خط هجومی می‌رسیم که مهم ترین تغییر بازگشت رضا اسدی به ترکیب اصلی است تا در کنار فرشاد و شهریار مثلث هجومی طلایی پوشان را تشکیل بدهند.

 

ترکیب سپاهان مقابل استقلال: 

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان