اعلام ترکیب استقلال برای دیدار بزرگ فصل

جواد نکونام برای دیدار حساس امروز تصمیم گرفته است تا فقط یک تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند و آن، بازگشت رضاوند به جمع یازده نفر ابتدایی است.

بازگشت رضاوند، تنها تغییری است که جواد نکونام نسبت به بازی برابر ملوان در ترکیب تیمش ایجاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چند دیدار حساس نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز میان استقلال و سپاهان برگزار می شود. دو تیمی که جزو مدعیان اصلی کسب قهرمانی محسوب می شوند و تیم برنده می تواند برای ادامه فصل، گام محکمی جهت بالای سر بردن جام بردارد.

جواد نکونام برای دیدار حساس امروز تصمیم گرفته است تا فقط یک تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند و آن، بازگشت رضاوند به جمع یازده نفر ابتدایی است.

 

* سیدحسین علیه طلسم کلین شیت

سیدحسین حسینی به مانند تمام بازی های این فصل، از ابتدا درون دروازه قرار می گیرد. کاپیتان آبی ها قصد دارد تا پس از چهار مسابقه برابر سپاهان، دروازه اش را بسته نگه داشته و کلین شیت کند.

 

* استقلال بدون تغییر در خط دفاعی

استقلال به آرایش خط دفاعی خود در بازی قبل برابر ملوان دست نزد. رافائل سیلوا که پس از بازگشت به جمع آبی ها به مهره ای ثابت در ترکیب تیم تبدیل شده، امروز به همراه ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان سه عنصر خط دفاعی تیم را تشکیل خواهند داد.

 

* راست و چپ آبی‌ها علیه نقطه قوت سپاهان

صالح حردانی که نمایش خوبی در این فصل داشته، به عنوان وینگ بک راست برای تیمش به میدان خواهد رفت و در سمت چپ نیز همچون دیدارهای قبل، شاهد حضور ابوالفضل جلالی خواهیم بود. آنها امروز مأموریت سخت و دشواری برابر عناصر کلیدی سپاهان در دو سمت راست و چپ دارند.

 

* بازگشت رضاوند به ترکیب

روزبه چشمی در این روزها کاملا به یک هافبک دفاعی تبدیل شده و نکونام برای مهار هافبک ها سپاهان، حساب ویژه ای روی او باز کرده است. آرش رضاوند پس از محرومیت در بازی قبل برابر ملوان، در دیدار امروز مقابل سپاهان از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. مهدی مهدی پور نیز دیگر هافبک استقلال است.

 

* طلسم بلانکو امروز می شکند؟

مهاجم آرژانتینی استقلال امیدوار است به ناکامی هایش در گلزنی پایان دهد. گوستاوو بلانکو می تواند روی ضربات هوایی، مدافعان میهمان را به خود مشغول کند و البته که ماشاریپوف نیز پس از به ثمر رساندن نخستین گلش برای استقلال، امروز نیز در پی باز کردن دروازه سپاهان است.

 

ترکیب استقلال برای دیدار با سپاهان:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – آرمین سهرابیان – ایمان سلیمی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – گوستاوو بلانکو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان