تراکتورِ خمس، هم‌امتیاز با سپاهانِ مورایس شد

تراکتوری‌ها با برد در مسابقه امروز، ۳۱ امتیازی شدند و با انجام یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان اصفهان و تفاضل کمتر نسبت به این تیم در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند.

در یکی از نبردهای حساس هفته هجدهم، تراکتور تبریز توانست بردی 2گله را مقابل استقلال خوزستان به‌دست آورد.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته با برگزاری 3 دیدار فعالیت خود را آغاز کرد؛ در سیرجان، گل‌گهر بردی 3گله را مقابل نساجی مازندران به‌دست آورد و بعد از برتری پرگل شاگردان مارینوس اوزونیدیس در برابر حریف بحران‌زده، نبرد تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی با تساوی 1-1 به پایان رسید. در حساس‌ترین نبرد هفته هم استقلال تهران با سوپرگل روزبه چشمی توانست مقابل سپاهان اصفهان بردی یک‌گله را جشن بگیرد.

رقابت‌های هفته هجدهم امروز (چهارشنبه) قرار است به پایان برسد که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، در چهارمین مسابقه از این هفته، تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال خوزستان برابر هم صف‌آرایی کردند. تراکتوری‌ها به دنبال دهمین بردشان در لیگ بیست‌وسوم بودند تا بتوانند در جمع 4 تیم برتر جدول رده‌بندی قرار گیرند و آبی‌های اهوازی هم بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم اراک، امید داشتند که بتوانند مقابل تراکتور برنده شوند و از بحران خارج شوند.

تراکتورِ 10 نفره در خانه جشن پیروزی گرفت

2 تیم از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت حمید حاج‌ملک کار خود را آغاز کردند. سرخ‌پوشان تبریزی مطابق انتظار بازی را مالکانه آغاز کردند و به دنبال رسیدن به گل برتری بودند. بعد از خلق چند موقعیت نصفه‌ونیمه، اولین فرصت جدی برای تراکتوری‌ها توسط امیرحسین حسین‌زاده خلق شد که ضربه زیای او را فرزین گروسیان به کرنر فرستاد. در ادامه، فرصت شوت‌زنی برای ریکاردو آلوز ایجاد شد و او این فرصت را داشت تا گل اول تیمش را به‌ثمر برساند اما شوت ستاره تراکتوری‌ها را هم گروسیان مهار کرد.

گروسیان که ستاره استقلال خوزستان در نیمه نخست بود، در دقایق پایانی نیمه اول هم بار دیگر در قامت ناجی در ترکیب آبی‌پوشان اهوازی درخشید و بار دیگر سد راه گلزنی ریکاردو آلوز شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. با آغاز نیمه دوم، تراکتوری‌ها حملات خود را پردامنه‌تر کردند و به دنبال آن بودند تا بتوانند به گل برسند که سرانجام بعد از فرصت‌سوزی‌های پرشمار، روی پاس در عمق سیامک نعمتی، رحمان جعفری از کمند خط دفاعی استقلال خوزستان فرار کرد و در دقیقه 61 موفق به گلزنی شد.

سرخ‌پوشان تبریزی بعد از گلزنی جعفری، به نمایش مالکانه خود ادامه دادند و در طرف مقابل، آبی‌پوشان اهوازی معدود موقعیت‌های گلزنی روی دروازه تراکتور ایجاد کردند که درخشش حسین پورحمیدی و عملکرد بی‌نقص خط دفاعی سرخ‌پوشان تبریزی باعث شد تا دروازه تراکتور بسته بماند. تراکتوری‌ها که به دنبال رسیدن به گل دوم بودند، سرانجام در دقیقه 85 روی یک کار تیمی و پاس در عمق زیبای ریکاردو آلوز، توسط امیرحسین حسین‌زاده به خواسته‌شان رسیدند تا در یک‌قدمی رسیدن به دهمین برد فصل قرار گیرند.

حاج‌ملک 6 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرد اما در وقت‌های اضافی هم شاگردان سیروس پورموسوی در باز کردن دروازه تراکتور ناکام بودند تا سریال بردهای تراکتور توأمان با ثبت کلین‌شیت ادامه داشته باشد. نکته جالب‌توجه وقت‌های تلف‌شده، اخراج سیامک نعمتی، مدافع راست سرخ‌پوشان تبریزی بود؛ آن‌هم در حالی‌که او کارت زرد داشت و در وقت‌های تلف‌شده با هُل دادن داور چهارم اخطار دوم را دریافت کرد و با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

تراکتوری‌ها با برد در مسابقه امروز، 31 امتیازی شدند و با انجام یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان اصفهان و تفاضل کمتر نسبت به این تیم در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند. استقلال خوزستان هم با پذیرش دهمین باخت فصل، 12 امتیازی باقی ماند تا در رتبه چهاردهم جدول باقی بماند. سرخ‌پوشان تبریزی در دیدار بعدی خود باید هجدهم اسفندماه به مصاف مس در رفسنجان بروند و استقلال خوزستان هم در خانه در همان روز میزبان استقلال تهران خواهد بود. در ادامه دیدارهای هفته هجدهم، از ساعتی پیش شمس‌آذر قزوین - مس رفسنجان و پیکان تهران - صنعت‌نفت آبادان به مصاف هم رفته‌اند و از ساعت 17:15 هم در آخرین مسابقه هفته، ذوب‌آهن اصفهان میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان