بحران و محرومیت های تمام نشدنی در سپاهان

یکی از اتفاقات موثر در مسیر باخت‌های سریالی سپاهان، محرومیت‌ها و مصدومیت‌های متعدد بازیکنان سپاهان بوده...

طلایی‌پوشان اصفهانی برای نبرد با شمس‌آذر قزوین، 2 مهره کلیدی خود را در اختیار ندارند.

به گزارش فوتبال 360، سپاهان در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا، 6 شکست پیاپی را متحمل شده و همین مسئله باعث شده تا طلایی‌پوشان وضعیتی بی‌سابقه را تجربه کنند. یکی از اتفاقات موثر در مسیر باخت‌های سریالی سپاهان، محرومیت‌ها و مصدومیت‌های متعدد بازیکنان سپاهان بوده که باعث شده تا کادرفنی طلایی‌پوشان برای انتخاب ترکیب اصلی دچار چالش شود و به نظر می‌رسد که همچنان هم تغییر و تحولات در ترکیب سپاهان ادامه دارد.

شاگردان ژوزه مورایس بعد از 6 باخت پیاپی در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی، حالا خود را برای انجام اولین بازی در فصل جدید جام حذفی آماده کنند؛ جایی‌که باید روز دوشنبه چهاردهم اسفندماه به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف شمس‌آذر قزوین بروند. جالب آنکه یکی از 6 باخت اخیر سپاهان، برابر حریف قزوینی بوده و حالا طلایی‌پوشان در کنار انگیزه طلسم‌شکنی، امیدوارند که بتوانند انتقام باخت در لیگ برتر را از حریف قزوینی خود در جام حذفی بگیرند.

بحران مدافع میانی در سپاهان تمامی ندارد!

ژوزه مورایس در فصل جاری همواره با چالش انتخاب زوج خط دفاعی تیمش مواجه بوده و حالا در آستانه رویارویی با شمس‌آذر قزوین هم این چالش بزرگ برای سرمربی سپاهان به‌وجود آمده است. مورایس که گاهاً راه چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان غیرتخصصی در پست دفاع میانی نداشته، حالا برای نبرد با شمس‌آذر قزوین، نام سیاوش یزدانی را به دلیل محرومیت در فهرست تیمش نمی‌بیند تا او نتواند در بازی پیش‌رو برابر حریف قزوینی به میدان برود.

یزدانی در آخرین بازی سپاهان در فصل گذشته جام حذفی مقابل پرسپولیس اخراج شد و حالا محرومیت او از فصل گذشته به فصل جدید رقابت‌ها منتقل شده و به همین واسطه نمی‌تواند طلایی‌پوشان را برابر شمس‌آذر قزوین همراهی کند. در غیاب یزدانی، هادی محمدی و محمد دانشگر تنها مدافعان تخصصی حاضر در فهرست سپاهان هستند و به نظر می‌رسد مورایس راه چاره‌ای جز اعتماد به این 2 مدافع باتجربه ندارد. البته که برایان دابو هم توانایی بازی در پست دفاع میانی را دارد اما با توجه به مشکلات خط هافبک سپاهان، به نظر می‌رسد که او در پست تخصصی‌اش به کار گرفته خواهد شد.

یوسفی، سپاهان و تیم ملی را باهم از دست داد!

سپاهانی‌ها در نبرد با استقلال در شرایطی شکست یک‌گله را پذیرفتند که ژوزه مورایس در نیمه دوم سعی داشت تا با تعویض‌های خود شرایط را به سود تیمش تغییر بدهد. یکی از تعویض‌های مورایس، آریا یوسفی بود که از ابتدای نیمه دوم به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شد اما او نتوانست تا پایان بازی در زمین مسابقه بماند و در دقیقه 86 به دلیل مصدومیت از ترکیب سپاهان خارج شد. بعد از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یوسفی از ناحیه رباط صلیبی دچار کشیدگی شده و حدود 8 هفته نمی‌تواند در کنار تیمش باشد.

پدیده طلایی‌پوشان که امید زیادی به حضور در اردوی پیش‌روی تیم ملی داشت، حالا نه‌تنها 4 دیدار باقی‌مانده سپاهان در سال 1402 را از دست داد، بلکه نمی‌تواند به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی در فیفادی ماه مارچ حضور پیدا کند و زمان دقیق بازگشت او به میادین هم مشخص نیست تا برای دیدار با شمس‌آذر قزوین، در کنار یزدانیِ محروم، یوسفی هم به دلیل مصدومیت نتواند تیمش را همراهی کند. ضمن آنکه محمد کریمی هم احتمالاً به دلیل آسیب‌دیدگی نتواند در ترکیب اصلی سپاهان برابر شمس‌آذر به میدان برود تا ژوزه مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش دچار چالش بزرگی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان