مدل سفره عقد مدرن و لاکچری با دیزاین های جذاب و خاص

از آداب و سنت های قدیمی مراسم عروسی ایرانیان که می توان به آن اشاره داشت چیدمان و طراحی سفره عقد بوده که اهمیت زیادی دارد. از این رو برای داشتن یک سفره عقد مدرن و شکیل بهتر است با ایده ها و سبک های متنوع در این زمینه آشنا شوید و سپس انتخاب خود را انجام دهید.

مدل سفره عقد مدرن و لاکچری با دیزاین های جذاب و خاص

یکی از رسم و رسومات مهم و رایج قبل از برگزاری مراسم ازدواج چیدن سفره عقد بوده که هر کسی طبق سلیقه ای که دارد و میزان بودجه در نظر گرفته شده سبک خاصی از آن را انتخاب می کند. این رسم از دیرباز وجود داشته و معنی و مفهوم خاصی دارد که در زمان پیوند ازدواج میان دو نفر سفره عقد گذاشته شده و مراسم عقدکنان اجرا شده و خطبه عقد بین عروس و داماد خوانده می شود. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به منظور الهام گرفتن شما عزیزان مدل های زیبایی از انواع سفره عقد مدرن را به نمایش بگذاریم.

انواع سفره عقد مدرن

مدل های جذاب سفره عقد مدرن

به طور کلی می توان گفت از مهمترین اقداماتی که عروس و داماد ها باید به انجام آن بپردازند انتخاب یک سفره عقد مناسب می باشد. اغلب عروس خانم ها تمایل دارند در داخل تالار پذیرایی سفره عقد خود را پهن کنند و چیدمان اجزای آن را خودشان انجام دهند ولی در این رابطه باید یک سری نکات و اصول را رعایت نمود تا بهترین دیزاین را ارائه داد.

نیاکان ما معتقد بودند که سفره عقد و اجزای آن می توانند همراه با خود عاقبت به خیری و سعادت را برای عروس و داماد به ارمغان بیاورند. از زمان گذشته تا به امروز سفره ای پهن شده و بر روی آن با لوازمی مخصوص دیزاین و تزییناتی جذاب انجام می شده که هر کدام از آن ها دارای فلسفه و پیامی بوده که عروس و داماد در کنار سفره با جاری شدن خطبه عقد توسط عاقد به طور رسمی پیوند ازدواج بینشان برقرار می شود.

این سفره منحصر به فرد از اجزای نمادین، غذا ها و تزیینات زیادی شکل گرفته که هر یک نماد قسمتی از زندگی مشترک زوجین می باشد. سر این سفره یک آینه گذاشته شده که با یک جفت شمعدان که نشانه روشنی و عمر زیاد می باشد. مواردی همچون نان، قرآن، میوه، سکه و شیرینی نیز به همراه دیگر اجزا گذاشته می شود.

مدل های جالب میز عقد مدرن

بنابراین می توان گفت چیدمان این سفره برای همه افراد اهمیت زیادی داشته و تمامی عروس و داماد ها دوست دارند این روز خاص و مهم را به بهترین نحو رقم بزنند و خاطرات زیبایی به یادگار بگذارند. بهتر است در زمان انتخاب مدل سفره عقد به فاکتورهایی مثل فضا، طراحی و ابعاد محلی که قرار بوده مراسم عقد در آن برگزار شود دقت نمایید.

انواع سفره عقد جدید و خاص

همانطور که گفته شد سفره عقد در واقع از جمله سفره های سنتی ایرانیان بوده که در زمان برپایی جشن عقد پهن شده و عروس و داماد بر سر این سفره نشسته و به خطبه عقد گوش فرا می دهند. دیزاین سفره بسیار مهم بوده و در صورتی که دوست دارید عکس هایی جذاب با کیفیت بالا از جشن عقد کنان خود داشته باشید بهتر است سعی کنید این سفره را به بهترین شکل ممکن چیدمان نمایید.

پیش از اجرای تزیینات برای سفره عقد در ابتدا بایستی سبک طراحی و چیدمان آن را مشخص کنید، بعد لوازم و اجزای مورد احتیاج سفره را آماده کنید. دقت نمایید که در صورتی که شما مهارت کافی برای چیدمان و دیزاین سفره را داشته باشید بدون انجام خرج زیاد می توانید سفره ای جذاب را طراحی نمایید. در ادامه مدل های متفاوتی از انواع سفره عقد جدید را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

مدل های جذاب سفره عقد جدید انواع سفره عقدکنان مدرن انواع سفره عقد جدید  انواع سفره عقدکنان مدرن مدل های خاص سفره عقد مدرن سبک های جذاب سفره عقد جدید سبک های شیک سفره ازدواج مدرن سبک های متفاوت میز عقد مدرن سبک های متنوع میز عقد مدرن مدل های خاص میز عقد مدرن سبک های زیبا سفره عقد مدرن سبک های جذاب میز عقد مدرن مدل های خاص سفره عقدکنان مدرن سبک های شیک میز عقد مدرن مدل های خاص میز عقد مدرن سبک های جالب میز عقد مدرن سبک های شیک سفره عقد مدرن مدل های شیک سفره عقدکنان مدرن انواع سفره ازدواج مدرن انواع سفره ازدواج مدرن و زیبا سبک های جالب میز عقد مدرن انواع میز عقد مدرن و جذاب سبک های جذاب سفره عقد مدرن انواع سفره عقدکنان مدرن و جذاب مدل های جالب میز عقد مدرن انواع میز عقد مدرن و جذاب سبک های زیبا سفره ازدواج مدرن انواع میز عقد مدرن

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های بی نظیر و جذابی از انواع سفره عقد مدرن بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب سبک مدنظرتان راهنمایی لازم کرده باشیم. همچنین می توانید برای دیدن مدل های مختلف تزیین سفره عقد در تالار و گیفت سفره عقد 2024 به لینک های داده شده مراجعه کنید و از این مطالب بازدید نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان