این پلیس یک فرشته بود / تمام ایران به افتخارش ایستادند

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی و ۵۰۰ دلارتوسط ماموران وظیفه شناس پلیس آگاهی شهرستان مراغه خبر داد.

این پلیس یک فرشته بود / تمام ایران به افتخارش ایستادند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مراغه بررسی پرونده باند کلاهبرداری میلیاردی را دستور کار خود قرار دادند.

این پلیس یک فرشته بود / تمام ایران به افتخارش ایستادند

به گزارش رکنا، وی در ادامه با اشاره به اینکه سرکرده باند کلاهبرداری در یکی از استان های مرکزی شناسایی شد،افزود: ماموران پلیس آگاهی مراغه پس از اخذ نیابت قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که متهم جهت رهایی از دست ماموران تعداد 64 سکه بهار آزادی و 500 دلار رشوه پیشنهاد کرد.

سردار محمدی تصریح کرد: ماموران وظیفه شناس ضمن امتناع از قبول رشوه در کمال صحت و درستی وجه پیشنهاد شده را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کرده و متهم را جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل دادند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه صداقت و امانتداری در مسائل مادی و معنوی از جمله شاخصه های آشکار پلیس اسلامی است، عنوان کرد: به منظور ترویج فرهنگ خودکنترلی، ارتقاء صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتارهای شایسته، از این مدافعان امنیت تشکر و قدردانی شد.

2323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان