شهادت ۱۰۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت / آمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۳۳۳ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در غزه: ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ کشتار علیه ساکنان نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۱۰۷ فلسطینی و زخمی شدن ۱۷۶ نفر دیگر از آنها شد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه، امروز (دوشنبه) از شهادت 107 فلسطینی دیگر بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه در بیانیه ای اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود، در 24 ساعت گذشته 11 کشتار علیه ساکنان نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت 107 فلسطینی و زخمی شدن 176 نفر دیگر از آنها شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین با گذشت 171 روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون آمار شهدای فلسطینی به 32 هزار و 333 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بیان کرد: همچنین در طی این مدت 74 هزار و 694 فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که هنوز شمار زیادی از شهدا زیر آوار هستند و تیم های امدادی نمی توانند به آنها برسند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از 45 روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه 1402 (24 نوامبر 2023) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه 10 آذر (اول دسامبر 2023) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان